AnonymDiskusjon Skrevet 12. juni 2014 Del Skrevet 12. juni 2014 Jeg var på utveksling i Seattle dette semesteret og møtte en herlig Amerikansk jente der borte et par måneder før jeg reiste hjem. Vi var sammen ganske mye og det var ganske så jævlig å reise hjem igjen. Heldigvis har vi snakket hver dag siden jeg kom for to uker siden og det har gjort ting litt lettere. Vi er enige akkurat nå om at et langdistanseforhold ikke kommer til å fungere siden vi er så langt fra hverandre og mulighetene for besøk er minimale, samt at vi ikke aner hvordan vi evt. skal klare å få til en løsning der vi bor nærme hverandre. Akkurat nå sitter jeg og vurderer å dra bort å besøke henne en uke bare for å se henne en siste gang. Jeg fant noen ganske billige flybilletter og har råd til å reise bort. Det eneste er, vi vet ikke om dette er en god ide eller ikke. Det hadde garantert blitt en fantastisk uke, men bare tanken på å dra fra henne etter den uken er over og vite at jeg mest sannsynlig aldri vil se henne igjen knekker meg helt. Jeg vet at det kommer til å være veldig nedfor i sikkert mange uker etter jeg kommer hjem, men det vil jo gå over etterhvert og distansen vil gjøre at følelsene etterhvert går over, spesielt når skolen begynner igjen og vi ikke vil ha mulighet til å snakke sammen så mye. Er også redd for at hvis jeg drar bort og vi er sammen en hel uke dag og natt så kommer vi til å utvikle altfor sterke følelser for hverandre og vi ender opp med å prøve et langdistanseforhold som ikke fungerer i lengden. Hva syntes dere, burde jeg dra bort for å se henne en siste uke eller bare bli hjemme? Hun er akkurat like usikker som meg på om dette er en god ide eller ikke. Anonymous poster hash: 380cc...e8e Anonymous poster hash: 380cc...e8e Lenke til kommentar
Skallekos Skrevet 12. juni 2014 Del Skrevet 12. juni 2014 Er du sikker på at henne er like usikker som deg? Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 12. juni 2014 Del Skrevet 12. juni 2014 Selvplaging, du må begynne restitueringen på nytt igjen om du reiser. Hold deg hjemme og slipp å gå gjennom det du har gått gjennom allerede på nytt igjen. Det er i alle fall det jeg tror er best Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 12. juni 2014 Del Skrevet 12. juni 2014 Der er bedre å angre på noe du har gjort, enn å angre på noe du ikke har gjort. 4 Lenke til kommentar
MoonLight Skrevet 12. juni 2014 Del Skrevet 12. juni 2014 Synes du skal dra! Du kommer ivertfall til å klandre deg selv om du ikke drar. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 13. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2014 neh, hadde ei amerikansk jente som ville flytte til norge pga meg en gang, det er bare stress. La det ligge... Anonymous poster hash: c3a75...c3f 1 Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 13. juni 2014 Del Skrevet 13. juni 2014 Det ville sikkert være hyggelig og fint, men det ville rippe opp i alt på nytt og det ville blitt minst like vanskelig å dra som sist og kanskje verre også. Nå når du har vært hjemme så har du begynt å komme deg igjen, men det må begynne på nytt igjen senere... Du må nesten prøve å lage en liste med fordeler og ulemper. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå