cegeland Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 Har et MSi kt4v hk med innebygget blåtann, men når jeg trykker på ikonet: My Bluetooth Places får jeg bare opp en konfigurasjonsmeny hvor det ikke er noen "kople til knapp". Finner heller ikke pcen når jeg søker fra SE T610`en min. Hva gjør jeg galt? Lenke til kommentar
alkazelters Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 Sjekk ut denne linken. Her er det en faq som blant annet tar for seg en del misforståelser angående bluetooth og KT4V. http://www.msi.com.tw/program/e_service/fo...f20aae7703f1d6d Lenke til kommentar
cegeland Skrevet 16. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2003 Takker, men det viste seg å være en jækla nedtur. Viste seg at det allikavel ikke er blåtann på kortet slik som det står i bruksanvisningen og bak på D-braketten, det var kun noen extra USB 2.0 porter(trenger dem heller ikke) Lenke til kommentar
alkazelters Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 Det var det jeg mente med å vise til den linken. Men jeg følte det ville være litt arrogant av meg å si "Tror faktisk ikke at det er bluetooth på kortet dit..." Hadde samme kjipe opplevelse som deg for et halvt år sia. Hovedkortet ditt er jo i alle fall "bluetooth ready". Lenke til kommentar
Neptyr Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 Kjøpe mitt msi adapter ? jeg har modda det til å kunne kjøre på usb tilkoblinga :lol: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå