TorWhale Skrevet 12. juni 2014 Del Skrevet 12. juni 2014 (endret) Leter etter en ganske heftig gaming PC, og fant to stykker som passer budsjettet og ønskene mine bra. Disse er: 1) Fra Multicom.no, http://www.multicom.no/Drogo-i835-Killer-GamingPC-Intel-Core-i7-4790Ke-16GBe-240GB-SSD-3TBe-DVDRWe-GeForce-GTX-780ti-3GBe-750We-Uten-operativsystem-Multicom/cat-p/c100583/p10629111 2) Fra Komplett.no, https://www.komplett.no/komplett-gamer-premium-gtx-780-edition/10782#!tab:extra For meg ser det ut som om den fra Multicom er bedre, den har bedre prosessor (tror jeg, er ikke en ekspert), akuratt litt bedre skjermkort og har større SSD og Hardisk. Fordelen med Komplett er at det følger med tastatur, mus, operativsystem og høytaler som gjør at den er en del billigere etter at jeg må kjøpe de ekstra tingene vis jeg velger Multicom. Men så vil jeg oppgradere SSD´en vis jeg velger Komplett som gjør at den blir litt mindre billig. Men hva synes dere jeg bør velge? Tror dere at prisen er ganske jevn med tanke på de bedre spesifikasjonene som følger med hos Multicom? Takk på forhånd. :-) Endret 12. juni 2014 av TorWhale Lenke til kommentar
mrCLN Skrevet 12. juni 2014 Del Skrevet 12. juni 2014 Jeg ville valgt Zotac skjermkort over andre skjermkort any day 24/7. men multicom har mer lagringskapasitet og bedre hovedkort, ville nok valgt multicom og heller kjøpt windows 7 pro i tillegg 1 Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 12. juni 2014 Del Skrevet 12. juni 2014 Maskinen fra multicom har mest potensiale. Men du får mer for pengene ved å sette sammen delene selv. 1 Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 12. juni 2014 Del Skrevet 12. juni 2014 hadde enten valgt Asus skjermkort eller Evga. Zotac (min personelige mening) Suger:.. Lenke til kommentar
TorWhale Skrevet 12. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2014 Takker for svar! Hvor mye tror dere det hadde kostet vis jeg hadde bygd en kopi av PC´en fra Multicom selv? Billigere eller dyrere? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå