JarleW Skrevet 19. oktober 2001 Del Skrevet 19. oktober 2001 Hvilken software trenger jeg (anbefaler dere) Linker ? Hvor laster jeg ned filmer ?? eDonkey/Kazaa ? Lenke til kommentar
formannen Skrevet 19. oktober 2001 Del Skrevet 19. oktober 2001 Last ned "The DivX Bundle" fra denne siden. Den funker bra. :smile: Prøv å søke i Morpheus eller WinMX etter filmer, det er ganske mange begge plasser [ Denne Melding var redigert av: formannen på 2001-10-19 17:31 ] Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1374861 Skrevet 19. oktober 2001 Del Skrevet 19. oktober 2001 divx "list of things to have": divx codec v.4 (med the playa) - for å kunne vise dei kazaa/morpheus - for downloading det er vel det mest basic av divx ting du kan få? hvis du vil gå litt lenger kan du trenge ting som: rippe program encoding program subtitling program men det er for meir advanced users Lenke til kommentar
2Key Skrevet 22. oktober 2001 Del Skrevet 22. oktober 2001 WinMx sug. Det er det dårligste programmet som fins. Det KazaA som rule. Der får du alltid full speed. Uansett hold deg unna winmx Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 13. desember 2001 Del Skrevet 13. desember 2001 Du kan jo bruke kazaa hvis du vil åpne bakdørene til maskinen din til alle på nettet!! Kazaa er en eneste stor døråpner til maskinen din, så værså god! Bruk heller direct connect eller morpheus Lenke til kommentar
Praetorian Skrevet 13. desember 2001 Del Skrevet 13. desember 2001 Quote: On 2001-10-19 21:07, viCtim skrev:divx "list of things to have":divx codec v.4 (med the playa) - for å kunne vise deikazaa/morpheus - for downloading Spør du meg (og en del andre etter hva jeg har sett) så bør du installere divx 3.11a også... v4.0 er ikke spesielt bra til filmer som er kodet med 3.11, har sett en del rare ting der. Lenke til kommentar
normal Skrevet 13. desember 2001 Del Skrevet 13. desember 2001 Quote: On 2001-10-19 17:30, formannen skrev:Last ned "The DivX Bundle" fra denne siden. Den funker bra. :smile:Prøv å søke i Morpheus eller WinMX etter filmer, det er ganske mange begge plasser[ Denne Melding var redigert av: formannen på 2001-10-19 17:31 ] --------------- fint om du kunne si hva "denne siden" var... Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 13. desember 2001 Del Skrevet 13. desember 2001 Quote: On 2001-10-19 15:57, JarleW skrev:Hvor laster jeg ned filmer ??eDonkey/Kazaa ? Dersom du ønsker noen av disse lavkvalitetsfilmene(sorry, jeg liker ikke DivX) så er Direct Connect mye bedre enn disse programmene som folk har nevnt hittils. Man får også muligheten til å slå av en prat mens man laster ned :smile: www-neo-modus.com Lenke til kommentar
Xell Skrevet 14. desember 2001 Del Skrevet 14. desember 2001 min erfaring er at det mest efektive stedet å få tak i filmer er på IRC, hvis man bare kommer seg inn på de rette kanalene. for å få lov til å laste ned fra raske servere må man som oftest serve selv også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå