Wabby Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 http://www.dagbladet.no/nyheter/2003/10/16...1613#1066281613 Jeg blir helt overgitt, føst det med Schanke og så dette. Hva mer skal de bruke tid å penger på ?? :o Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 Helt sykt! Hva slags skade gjør en som pusser skoene til folk?!!! Politiet feilprioriterer deluxe, og går etter de svake i stedet for å gå etter de som farlige! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 Vel, fyren gjør jo ikke noe galt, så hvorfor purken gir han en slik behandling fatter jeg ikke. Kan hende man må ha tillatelse elns for å pusse sko i norge. Man må jo ha det hvis man skal selge ting på torg og slikt Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 Vel, fyren gjør jo ikke noe galt, så hvorfor purken gir han en slik behandling fatter jeg ikke.Kan hende man må ha tillatelse elns for å pusse sko i norge. Man må jo ha det hvis man skal selge ting på torg og slikt Så hvis jeg går rundt i byen og deler ut roser til folk som ser triste ut, folk som har barn, og folk som sprer glede, roser jeg har kjøpt selv, rett og slett for å gi noe tilbake til samfunnet, så kan politiet ta fra meg blomstene? Hæ? (Har forresten gjort dette en hel dag med en god venn i København) Lenke til kommentar
miCro Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 Sakset fra Dagbladet: Nå er tigging eneste alternativ for trettiåringen. Nei, han kommer sannsynligvis til å ende opp som så mange andre narkomane, nemlig på den kriminelle stien. At politiet ikke ser dette er helt uforståelig, de tar vekk denne narkomanens eneste alternativ for å skaffe seg narkopengene på "lovlig" vis, og dytter ham heller i en rettning som er mye mer skadelig for samfunnet. Idiotisk! Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 ******! Er det rart det er mange overdosedødsfall i Oslo når de narkomane ikke blir behandlet med respekt? Ikke får de sprøyterom, ikke får de pusse sko, ikke får de behandling, de kan risikere å bli utsatt for razzia i suppekø, de blir jaget, de blir sperret bort fra folk ved hjelp av en hvit fasciststrek. Nå er det på tide politikerne våkner opp. Men de er jo mer glad i å gå i fakkeltog mot narkotika den ene dagen for så å ødsle om seg med skjenkebevilgninger og rusbrus og støtte ungdomsorganisasjonene sine som er for fri hasj den andre (jmf dagens sunnmørsposten del to). Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 sukk.... at politiet ikke innser idiotien selv...jeg mener...en skopusser??!! atpåtill en som virker som en hyggelig kar?! jesus, hvor mange etablerte sko pusse bedrifter er det på karl johan som føler seg truet av denne kisen?! Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 Snut er ****** meg ut! Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 16. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2003 Egentlig kan de ikke ta det ifra han heller... Han sitter å pusser sko på egent initsjativ og tar ikke penger for det... De han pusse skoene til gir han en sum etterpå som de bestemmer selv står det. Detta blir for dumt.. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 Krone rulling alle sammen? Kor mye koster egentlig slik pusse sko utstyr? Møkka politi! Kem forventer at politiet skal tenke logisk? Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 Er med på kronerulling jeg Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 Gi meg kontonummer og forsikring om at pengene kommer frem, så skal jeg sette over en liten slant av militærlønna mi! Lenke til kommentar
Raggi Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 som han sa selv! hva med alle de som står med ett instrument og gauler da? de burde fjernes! uten tvil..... Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 Slikt provoserer meg så jæ'vli! Faens purke pakk, mannen gjør ikke noe galt! Er det rarti folk er negative til politiet? De lar jo ingen få være ifred.... Stakkars skopusseren, fy ******!! NOEN ganger bor vi i et hælvettes dritt land! vi styres av noen idioter! noen må få gjort noe med dette snart! Lenke til kommentar
RIP Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 må heller ikke glemme hva de gjør med mopedistene da... i dag var de på skolen vår, selv bare èn motorsykkel-politi.. også mens jeg gikk over gangbrua så kunne jeg se han sto og speida med utgangen av sykkel parkeringa(jeg parkerer lengre vekke så dette ikke skal skje med meg!) så står han og venter, jeg kunne se han satt klar og venta på noen skulle komme... først en scooter, så en til, enda en scooter. så kommer det en tsx ut(er få girmopeder på skolen der jeg går ca 7 på 1400elever) og med EN gang setter han på sirenene selv om han kjørte helt lovlig og holt farts grensen som er 30kmt. den tsxen hørtes heller ikke trimma ut, tror det eneste han hadde gjort med den var å fjerne en plombe... hva godt kan egentlig komme ut av å raide skoler etter trimma mopeder? det værste av alt er at de pengene han må betale i bøter kommer sikkert til å bli brukt til kaker og brus på politistasjonen Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 Det er helt sykt vetdu...Politiet har ikke annet å gjøre enn å gå etter mopedister og andre svake folk i sammfunnet, hehe. kan ikke heller politiet gå rundt og patruljere i gatene og se etter kriminelle? MYE BEDRE! Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 16. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2003 det værste av alt er at de pengene han må betale i bøter kommer sikkert til å bli brukt til kaker og brus på politistasjonen Har du ikke hørt siste nytt da :o ??? Du vet at politiet i Norge får provisjon på bøter nå? Ikke rart de er så agressive i det siste.. :-? BTW: Når deg gjelder Skopusse sponsinga, så kaster jeg glatt 300 - 400 spenn i det, hvis det er noen i Oslo som faktisk gjør det. Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 ÅNEI! De tok fra han skopusserutstyret! DA klikker det for millionæren vettu. Om han tigger eller pusser sko er vel samma ******? Å tilbringe dagen på ett skittent fortau er ikke engang ett verdig hundeliv. Nei, det er i tider som dette at vi er stolte over privatflyet til prestejøvelen og kongefamilien som lever i sus og dus på våre skattemillioner! Verdens rikeste land meg langt oppi ræva.. Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 JEG BLIR SÅ SINT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Leste det i dagbladet , ble ganske opprørt , jeg hadde latt han pusse skoa mine , så ut som en hyggelig fyr! Lenke til kommentar
ludvig Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 Politiet hadde ikke råd til eget utstyr så de tok det fra den stakarn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå