Calm Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 Noen som kan fortelle meg hvordan jeg forandrer fargene på teksten på ikonene på desktop'en? Har forsøkt å finne det rette elementet å forandre under "appearance" uten videre hell... Calm Lenke til kommentar
Marius111 Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 høyreklikk på desktopen, trykk på properties/egenskaper så går du på desktop/skrivebord og nesten nederst i venstre hjørne står det Color/farge , forandre på denne og vips.. ny farge Lenke til kommentar
Calm Skrevet 16. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2003 Bruker Windows 2000, tror kanskje de valgene du referer til kun er gjeldende for XP. Fant i allefall ikke den desktop/skrivebord menyen.... Men jeg fant en annen måte å gjøre det på gjennom Desktop Architect... Thx anyway Lenke til kommentar
wil Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 hsuker selv at jeg gjorde det en gang for lenge siden, i Windows 98 eller 95, men husker ikke helt hvordan det var, mener jeg høyreklikket på skrivebord og valgte egenskaper, der står det utseende, men siden det ikke er sånn i Windows 2000 så vet jeg ikke helt. veeeeeldig lenge siden jeg gjorde det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå