Boye Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 Er på utkikk etter å fullføre vannkjølingen. I planene ligger blant annet modding av powersupply, hvor jeg ønsker å bruke UV reaktive 120mm vifter, gjerne orange. Jeg ser Microplex selger 80mm UV-vifter i alle farger og kombinasjoner (se http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=SBUVFYE ), men jeg trenger 120mm :-) Noen som kan hjelpe med en forhandler innenfor Europa, helst Norge ? Tror jeg forsøker å sove litt i mellomtiden :wink: Lenke til kommentar
blackeyedragon Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 Hvorfor ikke kjøpe en vanlig 120mm vifte og deretter kjøpe uv spray eller tusj til å tegne på den... Lenke til kommentar
Boye Skrevet 16. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2003 Det skal være delvis gjennomsiktig, hele viften og armaturen, det er jo halve poenget En ganske unik effekt. Men jeg tror det går greit, ser ut som jeg må ut av Norge for å få tak i slike vidundere så takker for hjelpen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå