Ooooj Skrevet 12. juni 2014 Del Skrevet 12. juni 2014 (endret) Jeg har en Asus 24" LED VN247H og det har plaget meg i det siste, merket ikke det i begynnelsen, men nå er det litt plagsomt. Jeg har prøvd å endre skalaen, men det funker ikke. Specs Bilde Endret 12. juni 2014 av pca9 Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 12. juni 2014 Del Skrevet 12. juni 2014 Prøvd å endre oppløsning i windows? Siden du antakelig bruker HDMI, finnes det noe skalering i programvaren til skjermkortet: Lenke til kommentar
Ooooj Skrevet 12. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2014 (endret) Prøvd å endre oppløsning i windows? Siden du antakelig bruker HDMI, finnes det noe skalering i programvaren til skjermkortet: Akkurat nå bruker jeg vga for jeg har intel graphics, for det ble noe feil med grafikkkortet mitt. Og ja jeg har prøvd å endre oppløsning og skalering. Endret 12. juni 2014 av pca9 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 12. juni 2014 Del Skrevet 12. juni 2014 Gå inn på menyen på selve skjermen og velg noe annet på "aspect ratio". Evt. velg automatisk innstilling hvis den har det. Lenke til kommentar
Ooooj Skrevet 12. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2014 Gå inn på menyen på selve skjermen og velg noe annet på "aspect ratio". Evt. velg automatisk innstilling hvis den har det. Det var ingen aspect ratio i menyen, eneste jeg kunne finne som gjorde noe med skjermstørrelsen, var position, det flyttet bare skjermen opp, ned, høyre eller venstre. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 12. juni 2014 Del Skrevet 12. juni 2014 Den sida du linker til reklamerer jo med det: Aspect Control function Aspect Control function allows users to select a preferred display mode among Full and 4:3 for true-to-life gaming or movie watching without any data loss or image distortion. Lenke til kommentar
Ooooj Skrevet 12. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2014 Den sida du linker til reklamerer jo med det: Aspect Control function Aspect Control function allows users to select a preferred display mode among Full and 4:3 for true-to-life gaming or movie watching without any data loss or image distortion. Så det faktisk nå at jeg kan ikke bytte på den, den er "grået" ut, og markøren bare hopper over den. Lenke til kommentar
Ooooj Skrevet 12. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2014 Jeg prøvde en hdmi kabel samme greie, får vel bare vente til skjermkortet kommer å prøve da. Lenke til kommentar
Ooooj Skrevet 12. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2014 Jeg ringte komplett, det sa at alt jeg kunne gjøre var å levere den inn til asus Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 12. juni 2014 Del Skrevet 12. juni 2014 Mangler en del av bildet der den svarte stripa er? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå