Gå til innhold

Flott spillmus fra Microsoft


Anbefalte innlegg

' date='24/11/2003 : 01:38']
Hm, litt rart, tom's hardware sier at intellimouse 4.0 ikke egner seg så godt for raske spill og greier.

 

Høres merkelig ut ettersom musa er så kjapp ( 1200 dpi).

Det er oppløsninga som er i DPI, ikke hvor rask den er.

 

Njaal :cool:

Yeah, vet det, formulerte meg litt feil der.

 

BTW, kjøpte meg intellimouse 4.0 i dag, og kan ikke si annet enn at jeg er storfornøyd! Tok litt tid for jeg vente meg til formen på musa ( er ikke helt vant til den enda). Den er så supersmooth og deilig, nesten som ekte :mrgreen:

 

Eneste jeg trøbler littegranne med foreløpig er å få knappene til å fungere som de skal.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er vel noen som ikke kan få det inn i hodet at vi har fått eget felt til pc specs i profilen... se forøvrig min signatur :p

 

Det er ikke tillatt med noen form for bilder i signatur, signatur skal begrenses i fysisk størrelse. Bruk for å gjøre den mindre.

Endret av shahin
Lenke til kommentar
Det er vel noen som ikke kan få det inn i hodet at vi har fått eget felt til pc specs i profilen... se forøvrig min signatur :p

 

Det er ikke tillatt med noen form for bilder i signatur, signatur skal begrenses i fysisk størrelse. Bruk for å gjøre den mindre.

Det var da svært til snusfornuftig signatur du hadde da :)

 

BTW, jeg har verdens beste mus :woot:

Lenke til kommentar
' date='24/11/2003 : 19:57']
[

Det var da svært til snusfornuftig signatur du hadde da :)

 

BTW, jeg har verdens beste mus :woot:

Kjøpte meg også intelli 4.0 i dag.

jeg er superskuffet, den hakker i CS. Det er helt for jev...ig.

Så nå har jeg Logitec Dulaen min igjen :(

 

Njaal

Kødder du? Har du installert driverne da? Bruker du usb eller ps2? Hvis du bruker ps2 kan du prøve å sette opp sample raten og input buffer lenght.

 

Må være noe galt da, den skal ikke hakke i CS. Sier seg selv...er jo en gamer mus med 1200 dpi, kan ikke være dårligere da liksom. merkelig....

 

Har ikke noe problemer med min.

Lenke til kommentar

Var hos datakjeden for å få ny i dag, de mente den var i orden ettersom den fungerte fint i windows....

 

Så de hadde ikke flere heller. Så de ga meg 90% av prisen tilbake i stedet.... :thumbdown: (Er det i henhold til kjøpsloven?)

 

Merkelig.

 

PS: Har prata med mange andre også det er ingen som har hatt samme problemer som meg.

 

Njaal :cry:

Lenke til kommentar
Jeg urinerer på de andre musene med min Logitech MX300. Den har 800DPI og mer trenger man rett og slett ikke. Merker ikke forskjell uansett. Det blir bare sånn skryte konkurranse om hvem som har mest DPI.

Jeg urinerer på de andre PC'ene med min 286. Den har 640kb minne og mer trenger man rett og slett ikke. Merker ikke forskjell uansett. Det blir bare sånn skryte konkurranse om hvem som har mest minne.

 

Nuff said. :roll:

Lenke til kommentar
Jeg urinerer på de andre musene med min Logitech MX300. Den har 800DPI og mer trenger man rett og slett ikke. Merker ikke forskjell uansett. Det blir bare sånn skryte konkurranse om hvem som har mest DPI.

Jeg urinerer på de andre PC'ene med min 286. Den har 640kb minne og mer trenger man rett og slett ikke. Merker ikke forskjell uansett. Det blir bare sånn skryte konkurranse om hvem som har mest minne.

 

Nuff said. :roll:

Hihi... :green:

Lenke til kommentar
[quote name='flodhest' date='25/11/2003 : 18:13'] Nope, jeg har derimot en svart speed-pad matte. Men hvordan hakkete var den? Når hakket den, og var det mye hakking?

Jeg ville nok kjøpt en ny, eller fått lånt en, slik at du kan se om det er deg eller musa det var noe gæernt med! :p [/quote]
Hakkingen kommer når jeg jevnt tar musa til siden for å sikte på noen, og da ser det ut som jeg hadde et 4MByte Skjermkort i stedet for 9800Pro som jeg har :angry: , sleve grifikken hakker, men forskjellen er at det hakke jevnt hvis du skjønner..... la oss si 100ms mellom hver hakk.

Njaal :thumbdown:
Lenke til kommentar
,25/11/2003 : 17:54] Tenkte på det i dag, etter jeg hadde levert den at den muligens ikke liker svart func-matte? Har du det?

func er å anbefale - beste som er :)

 

har func og dualoptical

 

fungerer knirkefritt

Det er det jeg har i dag..... :thumbs:

 

Men håpet på en eda bedre mus, men den var det sikkert feil på....

 

Njaal ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...