deo123 Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 Er det noen som kan gi noe informasjon om hvordan batteritiden er på denne maskinen? ZE4417EA -- selges av forskjellige butikker og ligger på omlag 10.000kr. Batteritid tenker jeg på avspilling av DVD med ingen batterisparing F.eks. WORD, med maks batterisparing med AMD Speedstep aktivert. Jeg lurer også på en annen ting, denne maskinen har en Athlon XP Mobile 2400+, jeg ser av spesifikasjonene på HP sine sider at de sier den har 512k cache, er dette en CPU med BARTON core ? Lenke til kommentar
deo123 Skrevet 15. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2003 Jeg har testet denne i butikken, kjørte Sisoft sandra HD-hastighetstest på den, og den yter bare ca. 35% av hva min stasjonære XP2200+ med 7200rpm/ATA100 disk -- er dette faktisk riktig?? Hvordan er vifte støyen på maskinen? Går den ofte under "vanlig" bruk; WORD, InternetExplorer etc. Er det dessuten lurt å kjøpe bærbar til 10.000 nå, eller kommer Centrino under 10.000kr snart?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå