Radhoo Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 Jeg vet at dette problemet har vært oppe før. Når jeg spiller lan/internett med wc3/frozen trone så får jeg denne error beskjeden: Could not read/write to memory. Har gått igjennom de 9 stegene som står på blizzard siden. Jeg har levert inn hk, cpu og ram for testing. Alt var ok. Jeg har skifta lydkort fra 5.1 Live! til audigy 2 ex platinum. Har de nyeste driverne til skjermkort, hk, lydkort. Det er ikke for varmt inne i maskinen. Er det noen som har hatt det samme prob som har klart og løst det? Har den nyeste patchen til warcraft3/frozen trone. Alt er oppdatert. Kan det være diverse divx/xvid drivere. I så fall er dette rart etter som spillet klikker mitt i et lan game. Ikke no' filmer som blir vist. Jeg klarte å spille en hel runde og da jeg skulle se reprisen rett etterpå så fikk jeg error beskjeden. Etter det har den vært helt umulig, MEN kun i lan/multiplayer. Singel player funker fett....Begynner å bli veldig frustrert nå. Lenke til kommentar
Radhoo Skrevet 20. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2003 alt orginalt... Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 for også samme feilen ganske ofte: "Critical error... could not read memory-et-eller-anna-bla-bla-bla." irriterende som ****** ! vet ikke hva jeg kan gjøre Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 kjem av at ein verdi får plutseleg ein heilt gal verdi Greier du prime95 u 6 timer uten kræsj så sjå på skjermkortet. Warcraft3 er veldig sensitiv på overklokking Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 overklokking av 3d kortet? Lenke til kommentar
Radhoo Skrevet 21. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2003 Ingen av delene mine er overklokket.Det er kun wc3 som kræsjer av alle mine spill. Hvis det er skjermkortet så gidder jeg ikke å kjøpte nytt pga et spill.Da får heller Blizzard fikse problemmet Lenke til kommentar
zeox Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 prøv å skriv f.eks dette i målmappe/target tingen i snarveien: "D:\spill\Warcraft III\Warcraft III.exe" -opengl kanskje det fungerer.... Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 Hvis du er så desperat som du ser ut til å være ville jeg formatert. Det er kanskje den eneste utveien. Har du lagt i SP til Windows da? Lenke til kommentar
dimetho Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 Høres egentlig ut som om det er noe galt med det viretuelle minnet til Windwos, prøv å sett det opp. Min datamaskin - Properties - Advanced - Performance Settings - Advanced - Virtual Memory Change Såp gir du den litt mer plass å gå på, kan være dette hjelper. Ellers så er det kanskje noe galt med RAMen? Om ingenting går, så hvorfor ikke bare re-innstalere Windows, det er jo ikke så farlig? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 Hadde samme problem, men då med en grovt Overklokka prosessor... Har du klokka, skru litt ned.. Har du ikkje klokka prøv å gi _litt_ meir volt på Vcore... Lenke til kommentar
Deidei Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Reinnstalere windows kanskje? Har du nyeste patch til wc3/tft? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå