Gå til innhold

Warcraft 3 og frozen trone kræsjer.

Anbefalte innlegg

Jeg vet at dette problemet har vært oppe før. Når jeg spiller lan/internett med wc3/frozen trone så får jeg denne error beskjeden: Could not read/write to memory. Har gått igjennom de 9 stegene som står på blizzard siden. Jeg har levert inn hk, cpu og ram for testing. Alt var ok. Jeg har skifta lydkort fra 5.1 Live! til audigy 2 ex platinum. Har de nyeste driverne til skjermkort, hk, lydkort. Det er ikke for varmt inne i maskinen. Er det noen som har hatt det samme prob som har klart og løst det? Har den nyeste patchen til warcraft3/frozen trone. Alt er oppdatert.

Kan det være diverse divx/xvid drivere. I så fall er dette rart etter som spillet klikker mitt i et lan game. Ikke no' filmer som blir vist. Jeg klarte å spille en hel runde og da jeg skulle se reprisen rett etterpå så fikk jeg error beskjeden. Etter det har den vært helt umulig, MEN kun i lan/multiplayer. Singel player funker fett....Begynner å bli veldig frustrert nå.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Høres egentlig ut som om det er noe galt med det viretuelle minnet til Windwos, prøv å sett det opp. Min datamaskin - Properties - Advanced - Performance Settings - Advanced - Virtual Memory Change

Såp gir du den litt mer plass å gå på, kan være dette hjelper. Ellers så er det kanskje noe galt med RAMen?

Om ingenting går, så hvorfor ikke bare re-innstalere Windows, det er jo ikke så farlig?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...