Duqe Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 kan noen gi meg URL'er til slike kort (9800SE-kort) jeg er sånn i tvil på om jeg skal kjøpe 9800SE-kort eller 9600XT, trenger en skikkelig overbevisning siden d blir lenge til jeg kjøper nytt kort sikkert... sjekk benchmarken, merk deg at alle korta er overklokket http://www.putera.com/tanya/soaljawab4/6750.shtml Lenke til kommentar
z1nox Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Skal innrømme at det språket sjønte jeg ikke bæret av så litt på benchmarkene, så ut som 9800se klarte seg.. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Hva er forskjellen på 9800se og 9800se AIW greine AIW er forkortelse for "All In Wonder", noe som skal bety at kortet har TV-tuner innebygd. Vanligvis følger det med fjernkontroll også. Dvs. at du kan se TV på PC-skjermen. Lenke til kommentar
z1nox Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 No need for that (Tv er 3m fra pcen ) så da bør jeg vel ta 9800se bare, har ikke råd til d andre anyway... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå