stordraugen Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 kjøp en bra psu.. da kan du bruke den når du skal oppgradere resten avmaskinen.... kjøp en stille en.. superflower aka lepont aka enermax Lenke til kommentar
Tjuls Skrevet 16. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2003 poenget var at den skal over 400w ja.. hvorfor har alle tester og utenlandske forum masse bra og si om Q-Tec? mens folk her er negative. i den danske testen White_Tiger posta klarte den mer enn thermaltake 400w f.eks. og den koster jo det dobbelte. Lenke til kommentar
White_Tiger Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 "]kjøp en bra psu.. da kan du bruke den når du skal oppgradere resten avmaskinen.... kjøp en stille en.. superflower aka lepont aka enermax Jeg har ikke sett en seriøs post som beviser at Q-Tec er no dritt enda så jeg holder ved at Q-Tec er BRA Lenke til kommentar
Køddemannen Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 kjøp antec strømforsyning! dei er rå! eg har truecontrol 550. den er perfekt bortsett fra prisen.. Lenke til kommentar
Or|0N Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 hvor mye har ekstra vifter å si for hvilken psu man skal velge? jeg vurderer å skaffe et compucase CI-6A21Black med 2x papst 4412fgl kabinettvifter. nå ser jeg at Lepont sitt fantastiske Alu/Magnesium fulltower-kabinett har falt i pris, så jeg vurderer denne også. (følger med 6 80mm vifter, veit ikke spec på disse men de er hvertfall visstnok støysvake, og dermed kanskje strømsvake også..) jeg kjører 1x WD 80Gb, cdleser, cdbrenner, 2 ekstra vifter til waterchill'en jeg skal kjøpe, 2500+@2,4-2,5ghz, 1gb ddr400, 9800pro,unex 10/100 nic, bruker ikke led's eller noen andre former for fancy-modding.. hva trenger jeg av strømforsyning til dette? da gjerne i betraktning begge kabinett/vifte-løsningene jeg vurderer. Vil jeg klare meg med en Fortron/Source 350W? NB: Hvis jeg ikke trenger no kjempedyrt så ser jeg helst at ingen anbefaler det på kjekt-å-ha-grunnlag.. vil ikke bruke penger jeg ikke har Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå