Gå til innhold

Fotball-VM 2014: Odds- og tippetråd

Latias

Anbefalte innlegg

Jeg holder litt med Nederland i kveldens kamp, men man vet aldri hva Messi og co kan finne på.. Argentina har litt av de samme svake tendensene som Brasil har hatt gjennom VM. Så jo hvordan det endte..

EDIT: La inn 400,- på Nederland til 3.30 odds.

Endret av Hockenheim
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nederland klarte seg med et nødskrik mot Costa rica og samme mot Australia, men overbeviste med utklassing av Spania. Det er så mye rart at jeg vet ikke hva jeg skal tro. Men jeg føler også at Nederland virker bedre enn Argentina.

Lenke til kommentar

Mot både CR og AUS var de favoritter som måtte beholde høyest ballbesittelse gjennom hele kampen. Dette kler ikke Nederland, og de slet derfor. Mot Argentina er de ikke favoritter, og vil neppe ha høyest ballbesittelse. Dette åpner for kontringer, som kler Nederland mye bedre enn førerrollen.

Lenke til kommentar

Hmm. Skal se om jeg kan få videreformidlet det til det Argentinske laget, i tilfellet de ikke har tenkt på det selv og går i fella. Grunnen til at jeg ønsker at Argentina vinner, er at jeg har de som vm vinner på vinneroddsen.

Edit: Done

Endret av Delvis
Lenke til kommentar

Nederland klarte seg med et nødskrik mot Costa rica og samme mot Australia, men overbeviste med utklassing av Spania.

Mot både CR og AUS var de favoritter som måtte beholde høyest ballbesittelse gjennom hele kampen.

Hmm. Skal se om jeg kan få videreformidlet det til det Argentinske laget, i tilfellet de ikke har tenkt på det selv og går i fella. Grunnen til at jeg ønsker at Argentina vinner, er at jeg har de som vm vinner på vinneroddsen.

Edit: Done

Som du ser er det ikke for å leke bedreviter, men for å bare gi ett svar på din uttalelse..

Lenke til kommentar

Hva tror folk i kveld? Jeg regner med en Brasil seier, ikke fordi at de har noe å bevise (ingen bryr seg i Brasil lengre), men fordi spillerne ønsker å heve seg ett par hakk fra det bunnhullet de nå er i. Nederland på sin side er ferdige, har ikke opplevd noen flauser enda, men bryr seg nada svada om 3 eller 4 plass.

Liker Nederland betraktelig mer enn Brasil, men denne tror jeg er Brasil sin seier.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...