Hockenheim Skrevet 9. juli 2014 Del Skrevet 9. juli 2014 (endret) Jeg holder litt med Nederland i kveldens kamp, men man vet aldri hva Messi og co kan finne på.. Argentina har litt av de samme svake tendensene som Brasil har hatt gjennom VM. Så jo hvordan det endte.. EDIT: La inn 400,- på Nederland til 3.30 odds. Endret 9. juli 2014 av Hockenheim Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 9. juli 2014 Del Skrevet 9. juli 2014 Argentina kommer til å holde mye ball, noe som kommer til å gjøre Nederland veldig farlige på kontringer. Satser på Nederland altså. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 9. juli 2014 Del Skrevet 9. juli 2014 Nederland klarte seg med et nødskrik mot Costa rica og samme mot Australia, men overbeviste med utklassing av Spania. Det er så mye rart at jeg vet ikke hva jeg skal tro. Men jeg føler også at Nederland virker bedre enn Argentina. Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 9. juli 2014 Del Skrevet 9. juli 2014 Mot både CR og AUS var de favoritter som måtte beholde høyest ballbesittelse gjennom hele kampen. Dette kler ikke Nederland, og de slet derfor. Mot Argentina er de ikke favoritter, og vil neppe ha høyest ballbesittelse. Dette åpner for kontringer, som kler Nederland mye bedre enn førerrollen. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 9. juli 2014 Del Skrevet 9. juli 2014 (endret) Hmm. Skal se om jeg kan få videreformidlet det til det Argentinske laget, i tilfellet de ikke har tenkt på det selv og går i fella. Grunnen til at jeg ønsker at Argentina vinner, er at jeg har de som vm vinner på vinneroddsen. Edit: Done Endret 9. juli 2014 av Delvis Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 9. juli 2014 Del Skrevet 9. juli 2014 Nederland klarte seg med et nødskrik mot Costa rica og samme mot Australia, men overbeviste med utklassing av Spania. Mot både CR og AUS var de favoritter som måtte beholde høyest ballbesittelse gjennom hele kampen. Hmm. Skal se om jeg kan få videreformidlet det til det Argentinske laget, i tilfellet de ikke har tenkt på det selv og går i fella. Grunnen til at jeg ønsker at Argentina vinner, er at jeg har de som vm vinner på vinneroddsen. Edit: Done Som du ser er det ikke for å leke bedreviter, men for å bare gi ett svar på din uttalelse.. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 9. juli 2014 Del Skrevet 9. juli 2014 Ja jeg vet. Og jeg syntes det var en bra forklaring. Så bra, at jeg altså har(seriøst) sendt beskjed om det til det Argentinske laget Lenke til kommentar
Hockenheim Skrevet 10. juli 2014 Del Skrevet 10. juli 2014 Fuck dere som ga Argentina den beskjeden... Haha. tapte 400,- igår.. Jaja Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 10. juli 2014 Del Skrevet 10. juli 2014 Tror ikke noen av mine bonger har gått inn i VM Har en som står igjen, Tyskland som mestere til 5 i odds. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 10. juli 2014 Del Skrevet 10. juli 2014 Gikk inn i går, spilte på at Argentina gikk videre.Nå har jeg spilt på en dobbel med Brasil seier over Nederland, og at Messie scorer i finalen. Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 10. juli 2014 Del Skrevet 10. juli 2014 Tapte en del i går ja... Hvorfor kunne ikke bare Robben sette den der ene sjangsa på overtid? Hadde jo vært gull!Men, men. Finalen blir bra! Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 12. juli 2014 Del Skrevet 12. juli 2014 Hva tror folk i kveld? Jeg regner med en Brasil seier, ikke fordi at de har noe å bevise (ingen bryr seg i Brasil lengre), men fordi spillerne ønsker å heve seg ett par hakk fra det bunnhullet de nå er i. Nederland på sin side er ferdige, har ikke opplevd noen flauser enda, men bryr seg nada svada om 3 eller 4 plass. Liker Nederland betraktelig mer enn Brasil, men denne tror jeg er Brasil sin seier. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 12. juli 2014 Del Skrevet 12. juli 2014 Tviler på at Brasil klarer noe som helst uten Neymar. Nederland for min del. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 12. juli 2014 Del Skrevet 12. juli 2014 La inn noen kroner nå, på at Robben scorer. Var 2.95 i Odds (NT, sikkert bedre andre steder) Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 12. juli 2014 Del Skrevet 12. juli 2014 Fikk Nederland til 3.4 i odds, rimelig digg Lenke til kommentar
Latias Skrevet 12. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2014 Fikk Nederland -1 @ 6.50 og Persie første målscorer @ 7.00. 5k rett inn på kontoen. Enda diggere. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 12. juli 2014 Del Skrevet 12. juli 2014 Flinke dere er. To stykk som røk i dag ja Lenke til kommentar
Ronald Ulysses Swanson Skrevet 13. juli 2014 Del Skrevet 13. juli 2014 -2 til 13 i odds gikk jo også inn - så dette ble en veldig fin avslutning på oddsen i VM for min del. Tror ikke jeg vil sette så mye på finalen, da den er for åpen for min del. Her kan begge lag gå¨av med seieren. Lenke til kommentar
hean Skrevet 13. juli 2014 Del Skrevet 13. juli 2014 På Rosenborg og Tyskland fikk jeg til sammen over 6 i odds og med 100% bonus blir det potensielt 6000 kr med innsats på 500 kr. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå