Delvis Skrevet 5. juli 2014 Del Skrevet 5. juli 2014 Så ikke ut som Brazil var altfor avhengig av N mot Colombia hvertfall. Og skal ikke se bort fra at det kan frigjøre det offensive spillet, at de slipper det voldsomme focuset på den ene stjerna. Lenke til kommentar
Ronald Ulysses Swanson Skrevet 5. juli 2014 Del Skrevet 5. juli 2014 Sant nok, men det blir samtidig spennende å se hvordan Brasil klarer å håndtere det. Samtidig med at kaptein Silva er ute med suspensjon, så styrker det spillet - som er spillbart til en viss odds. Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 5. juli 2014 Del Skrevet 5. juli 2014 Noen tips til dagens VM kamper? Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 5. juli 2014 Del Skrevet 5. juli 2014 (endret) Har noen kroner igjen på kontoen og lurte på å sette på at Robin Van Persie scorer mot Costa Rica til 2 i odds og et par kroner på at Wesley Sneijder scorer til 3.30 i odds. Sikkert ikke så veldig godt betalt men tar sjansen. Endret 5. juli 2014 av krizkriz Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 6. juli 2014 Del Skrevet 6. juli 2014 Dæven Nederlandkampen tapte jeg skikkelig på. Satt atpåtil enda mer på dem til at de skulle vinne ila ekstraomgangene. Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 6. juli 2014 Del Skrevet 6. juli 2014 Hadde en liten innsats på Robben + Nederland. Når den ikke gikk inn, satte jeg 3 ganger så høy innsats på at Nederland gikk videre så fikk jeg igjen tapet mitt iallefall Veldig usikker på Brasil - Tyskland. Føler alt kan skje i den kampen, men holder en liten knapp på Tyskland foreløpig. Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 7. juli 2014 Del Skrevet 7. juli 2014 Satte penga mine på Tyskland. Uten Neymar og Thiago Silva skal nok Brasil slite for å vinne. Lenke til kommentar
TurtelWar Skrevet 7. juli 2014 Del Skrevet 7. juli 2014 Med Dante inn og Gustavo tilbake skal ikke Brasil være mye svekket bakover. Fremover derimot blir det spennede å se hvordan Brasil fremstår. Jeg har ett bet på Tyskland til å ryke i semien som er satt før VM, så håper på Brasil imorgen. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 7. juli 2014 Del Skrevet 7. juli 2014 Når Tyskland er kommet så langt som til semi, er de alltid nesten umulige å slå ut. Eneste grunn til å være usikker her, er at det er i Brazil. Tror vi får extraomg og kanskje straffespark her. Og da tror jeg helst Brazil klarer det. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 8. juli 2014 Del Skrevet 8. juli 2014 satsa 100 spenn på det blir 0-0 Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 8. juli 2014 Del Skrevet 8. juli 2014 Gikk for at Tyskland går videre til 1.85. Og med 90% tap på tipping i VM, så er det vel bare å gratulere Brasil Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 8. juli 2014 Del Skrevet 8. juli 2014 400 på Tysklandseier til rundt 2.50 i odds. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 8. juli 2014 Del Skrevet 8. juli 2014 Fikk 3 i odds på tysk seier, så da havna den på kupongen. Lykke til, folkens. Lenke til kommentar
Coffee Break Skrevet 8. juli 2014 Del Skrevet 8. juli 2014 Fikk 2,90 i odds på Tyskland på nordicbet. Rimelig greit å sette litt på de da.. Var 2,50 på Brasil, 3 på U, og 2,90 på Tyskland. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 8. juli 2014 Del Skrevet 8. juli 2014 Slenger inn en H til pause og B til fulltid, ikke at jeg har så veldig tro på det, men god odds. Lenke til kommentar
Ronald Ulysses Swanson Skrevet 8. juli 2014 Del Skrevet 8. juli 2014 VM desiderte beste kamp - uten tvil! Da snakker vi både underholdningsverdi og med tanke på odds! Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 9. juli 2014 Del Skrevet 9. juli 2014 (endret) For en kamp vi så igår kveld.WOW..Og jeg tippa 0-0 :lol: Hva tenker dere om kveldens kamp? Endret 9. juli 2014 av PrettyBoy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå