Gå til innhold

Fotball-VM 2014: Odds- og tippetråd

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Problemet med bongen din er at sannsynligheten for at en av kampene er U er rimelig høy, samtidig som at den har ingen "bomber". Det er sjeldent at alle favoritter går videre og alt går som det "burde" i fotball.

Med andre ord, litt for mange kamper i spill - men bevares, du vinner jo stort om du vinner da.

Endelig gikk det inn her også. Endte opp med en firling med litt over 10 odds.

Portugal, Tyskland, Belgia og Algerie/Uavgjort (dobbeltsjangse)

Hadde det samme bare uten dobbelsjanse på slutten. Ble over 19 (!) i odds. Synd jeg bare satsa en fjært og ingenting.

Lenke til kommentar

Chile, Uruguay, Nederland, Costa Rica - med 138 odds. Frister veldig, ughh. Men alle kampene kan egentlig gå begge veier. Brasil er 100% avhengige av at Neymar leverer enda en gang, så chile kan fort stikke av med seieren der. Får sette meg i tenkeboksen en stund til.. :p

Lenke til kommentar

Chile, Uruguay, Nederland, Costa Rica - med 138 odds. Frister veldig, ughh. Men alle kampene kan egentlig gå begge veier. Brasil er 100% avhengige av at Neymar leverer enda en gang, så chile kan fort stikke av med seieren der. Får sette meg i tenkeboksen en stund til.. :p

Det er verdt en 50-lapp... :) tar du med tyskland kampen og frankrike begge som vinnere f¨r du 260 odds :)

Endret av Hockenheim
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...