Delvis Skrevet 18. juni 2014 Del Skrevet 18. juni 2014 Ville ta en Nederland 0-1 singel, men det gikk ikke. Så da tok jeg Spania i tillegg. Tror Spania helst skjerper seg og vinner mot Chile, de er såpass mye bedre lag. Og de må vel nesten vinne her. Men helt sikker er jeg ikke, så innsatsen ble ikke allverden. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 18. juni 2014 Del Skrevet 18. juni 2014 (endret) Absolutt alt tyder på at Nederland skal slå Australia med mer enn ett mål (såfremt ikke Van Gaal sparer hele førsteelleveren), men magefølelsen min sier at Australia demmer opp og Nederland kjeder seg videre til en ettmålsseier... Har uansett bare noen få kroner igjen så det blir en all-in på Nederland-seier med 1-0 i handicap. Spania kunne vært det vært interessant å spilt på, men Chile er ingen kasteball. Ja, jeg tror Spania reiser seg, men Del Bosque er sta og kanskje ikke så lysten på å forandre altfor mye. Chile har vel også alt å spille for. Tror det holder med en safe Nederland. Edit: No... fucking... way... Endret 18. juni 2014 av Patrick123 1 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 18. juni 2014 Del Skrevet 18. juni 2014 Pokkern at det går an . Ja ja bra gjort av Australia. 1 Lenke til kommentar
Ronald Ulysses Swanson Skrevet 18. juni 2014 Del Skrevet 18. juni 2014 (endret) Kamerun - Kroatia Spiller dette, ennå noen minutter til kampstart! Målscorer: Rakitic@4,80 Srna@6,10 Pause: X/2@4,50 2/2@2,40 Kroatia: o1,5 mål@1,75 o2,5 mål@3,55 HC-1@2,80 Endret 19. juni 2014 av TB-GORGONPLEX 1 Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 18. juni 2014 Del Skrevet 18. juni 2014 Fortsatt 4.5 til USA seier mot Portugal, selv etter at Ronaldo er ute. Just sayin´ 2 Lenke til kommentar
Ronald Ulysses Swanson Skrevet 19. juni 2014 Del Skrevet 19. juni 2014 (endret) Colombia - Elfenbenskysten Begge lag med tre poeng. En seier her vil langt på vei gjøre at laget går videre fra gruppespillet. Colombia imponerte meg mot Hellas, mens Elfenbenskysten ikke akkurat gjorde det samme i sin seier over Japan. Holder personlig Colombia som en liten favoritt i kampen, selv om Elfenbenskysten utvilsomt har mange gode spillere og. Pause: 1/1@3,15 X/1@5,25 Mål: o2,5 mål i kampen@2,05 o1,5 mål til Colombia@2,10 Kortspill: Spilleren får ett kort; S. Bamba (Elfenbenskysten)@3,00 Stor forsvarsspiller som spiller tøft, og fikk også kort i kampen mot Japan. Tror på mye involveringer fra denne spilleren. Målscorer: J. Cuadrado@4,80 (2 assist forrige kamp, spilte veldig bra mot Hellas) T. Gutierrez @2,90 Uruguay - England Begge tapende lag i gruppe D. Her må begge lag vinne for å ha muligheten til å komme seg videre. Uruguay tapte overraskende mot Costa Rica, mens England spilte veldig statisk på Italia og begge lag tapte fortjent. Jeg håper begge lag tar seg sammen til denne kampen og at vi får se skikkelig fotball! Spesielt om et lag scorer tidlig må det andre laget presse etter, noe som skaper fare for kontringer motsatt. Samtidig tror jeg mange vil ofre seg litt ekstra i denne kampen, og satser derfor også på kortspill (kortfarlig dommer hjelper også). Kortspill: Rød kort@3,75 o40,5 Booking-poeng@1,95 Mål: o1,5 til England@1,93 Målscorer: D. Welbeck@4,25 Spesial: Uavgjort & over 2,5 mål@12,50 Spill plassert hos Unibet. Endret 19. juni 2014 av TB-GORGONPLEX 1 Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 21. juni 2014 Del Skrevet 21. juni 2014 (endret) Ok, denne bongen er høyrisiko - men samtidig høyst sannsynlig også. Drop gjerne Nederland - Chile eller Italia - Uruguay for lavere odds med litt høyere sannsynlighet. Uansett, oddsen på 170 er HELT SYK da resultatene er veldig realistiske. Edit: glemte å legge til bildet Endret 21. juni 2014 av Lyspaere Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 21. juni 2014 Del Skrevet 21. juni 2014 Fikk mail fra Betsson i går, de skriver: "kom tilbake og spill igjen, og få flott bonus". (Gikk tom der tidl. i år) Men får du egentlig 500 i bonus? Mener å huske sånt er bare tull. I såfall går jeg ikke tilbake. Sånn sto det inni mailen: Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 21. juni 2014 Del Skrevet 21. juni 2014 Ok, denne bongen er høyrisiko - men samtidig høyst sannsynlig også. Drop gjerne Nederland - Chile eller Italia - Uruguay for lavere odds med litt høyere sannsynlighet. Uansett, oddsen på 170 er HELT SYK da resultatene er veldig realistiske. Edit: glemte å legge til bildet Enig i alle untatt USA. Ville droppet Usa-spillet. Oddsen er fremdeles fin og bra. Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 21. juni 2014 Del Skrevet 21. juni 2014 Nja, ser helt klart poenget ditt, men med denne oddsen så vil en 50 lapp utbetale over 8000 kroner. Det er verd risikoen. Spesielt nå som Pepe ikke kan spille for dem, samt at Ronaldo er tvilsom og noen andre spillere ute med skade. Er dog den kampen med størst risiko på bongen min ja, så helt innafor med kritikk på den Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 21. juni 2014 Del Skrevet 21. juni 2014 Fikk mail fra Betsson i går, de skriver: "kom tilbake og spill igjen, og få flott bonus". (Gikk tom der tidl. i år) Men får du egentlig 500 i bonus? Mener å huske sånt er bare tull. I såfall går jeg ikke tilbake. Sånn sto det inni mailen: bonus.jpg Du får ikke 500 i bonus, men 50 % av innskudd opp til 500. Dvs. at om du legger inn 500 vil du få 250 kroner, totalt 750. Du må forøvrig nesten alltid omsette dette 4 ganger eller mer, noe som betyr at selv om du vinner for pengene du har fått, så må du vinne 3 ganger til for å kunne ta ut pengene. Lurt, men ikke lureri. Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 24. juni 2014 Del Skrevet 24. juni 2014 Noen tanker rundt denne? Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 24. juni 2014 Del Skrevet 24. juni 2014 Får for lite valuta for penga der ass. Burde være minst 1 høyere i odds. 1 Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 26. juni 2014 Del Skrevet 26. juni 2014 Hva tenker dere om dagens kamper? USA Tyskland. Tipper Tyskland vinner, men er redd de spiller uavgjort her..??Portugal Ghana ANER IKKE.Belgia Sør-Korea Belgia bør vinne denne..Algerie Russland uavgjort? Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 26. juni 2014 Del Skrevet 26. juni 2014 Enig med deg PrettyBoy. Jeg tror dog Tyskland vinner for å komme seg opp fra uavgjorten mot Ghana, men i dette VM har jo værre ting skjedd før enn U mellom USA og Tyskland Jeg har iallefall en bong med USA - Tyskland B Portugal - Ghana H Belgia - Sør Korea H Algerie - Russland U Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 26. juni 2014 Del Skrevet 26. juni 2014 Hmm, u tror Portugal vinner, usikker.. Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 26. juni 2014 Del Skrevet 26. juni 2014 Har tenkt mer og mer på den der siden igår når jeg bare satt den bongen rett før sengetid... Portugal kampen er egentlig bare å drite i å tippe på. Ghana er nok også en ørliten favoritt når man ser på prestasjoner i VM så langt. Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 26. juni 2014 Del Skrevet 26. juni 2014 Kanskje ikke Portugal er så dumt allikevel: http://www.tv2.no/2014/06/26/sport/5748233 Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 26. juni 2014 Del Skrevet 26. juni 2014 Syns Ghana spilte bedre etter Boateng ble bytta ut jeg :/ Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 26. juni 2014 Del Skrevet 26. juni 2014 Det kan godt være, har ikke fulgt noe særlig med på de. Vurderer å sette på Ghana/U. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå