Gå til innhold

Fotball-VM 2014: Odds- og tippetråd

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Brasil har et enormt press på seg og de kommer garantert til å gå hardt ut. Kroatia blir mindre farlig siden Mandzukic er ute med karantene. Dessuten har Brasil flere spillere i god form som Marcelo, Neymar og Hulk. Jeg tror Brasil blir å score 3-4 mål. Derfor blir et overspill naturlig for meg.

Liten verdi i ren Brasil-seier så jeg dobler pengene mine med spillet:

Over 2,5 mål totalt til 2.06 i odds @Unibet.

Endret av Adrax
Lenke til kommentar

Droppet å tippe på dagens kamp grunnet høy usikkerhet. Brasil burde vinne, men deres lag har ikke bevist å takle presset enda, så jeg holder meg unna dagens.

I morgen så har Nederland fått en helt sinnsyk odds på over 5 mot Spania. Selv om Spania er favoritt, så er det langt fra overkjøring i den matchen altså.

Tror forøvrig man kan tenke å bette litt framover på Nigeria med seier over Iran, og at både Hounduras og Australia taper med 2 siffre i første match.

Lenke til kommentar

Vel, jeg og en kompis spille igjennom hele VM på FIFA 14.... Sveits, *kremt*... Vant finalen mot Nederland 1-0... Oddsen for at det skal skje er nok helt sinnsyk (Sveits måtte og slå Portugal og Spania i sluttspillet..... :rofl::rofl::rofl: )....!

Men in real life har jeg stor tro på at Bosnia kan gjøre det bra :)

Så noen kloke hoder, gi meg oddsen på at Sveits vinner VM finalen mot Nederland 1-0

Endret av Skipstrixy
Lenke til kommentar

Den følelsen når man logger inn på spillsiden og ser at man faktisk har penger på konto fra forrige uke. Trudde jeg tapte den bongen, men vant gitt..

Da blir det en liten slant på uavgjort til pause mellom Spania og Nederland til ca 2.00 i odds.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...