Gå til innhold

PowerColor 9600PRO 128MB

Griznah

Anbefalte innlegg

hei!

jeg har kjøpt et kort av typen beskrevet til en kompis, men på esken står det 400/400 ? Etter å ha lest her i forumet er jo dette syke hastigheter! i allefall påRAM'en. er det egentlig DDR hastigheten som er oppgitt tro? skal sjekke med OC-program nå straks.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg var også litt skuffet over dette kortet, men så skal det legges til at jeg ikke betalte spesielt mye for det heller. Har prøvd å overklokke litt på det, men har ikke kommet særlig langt med det, så jeg tror nok det må mer kjøling til. Jeg har egentlig ikke så mye erfaring med overklokking med skjermkort så jeg er veldig motakelig for tips her hvis noen har noe å komme med. Har prøvd å øke AGP spenningen med 0.2 volt i bios, men jeg er usikker på om dette egentlig har noen reel effekt på kortets stabilitet og jeg er usikker på hvor langt jeg tør å tyne det...

Nå skal det legges til at det først og fremst er 3DMark03 at kortet blir ustabilt, i andre spill/benchmarks kan jeg tyne det litt lenger. Maks jeg kan nå er 423,0/222,5, noe som jeg ikke er helt fornøyd med...

- Judaz -

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...