Goody Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 Har vært så oppslukt i min T610, men nå har spenningen normalisert seg. Helt fra starten har jeg registrert at indikatoren for dekning har variert veldig. Men det har liksom vært så masse annet positivt digg med den. Jeg lurer på om også andre stiller seg spørsmål ved dekningsindikatoren på T610? Er jeg ute å kjører bil opplever jeg at dekningen lever sitt ville liv, den går opp å ned som en jojo hele tiden. Så lenge jeg forflytter meg er det nok normalt med varierende dekning, men jeg føler dette er unormalt. Selv når den ligger i ro på bordet lever den sitt eget liv. Altså det er svært svært sjelden jeg opplever stabil dekning. Har hatt Nokia før, og aldri opplev dette på deres telefoner. Telefonen har fått oppgradert sin software to ganger. Har siste software nå. Bør jeg levere den inn på verksted, eller er dette noe som går igjen på T610. Noen som har peiling/erfaringer? På forhånd takk Lenke til kommentar
JuB Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 Slik er min telefon også, men har enda ikke fått oppgradert den. Skal gjøres når jeg får lønn (mandag ). Bytter deksel med det samme også. Min t610 vil ikke så lett slå seg på etter at jeg har tatt den av heller...Hjelper visst jeg kobler til laderen.. Lenke til kommentar
Lobin Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 Slik er min telefon også, men har enda ikke fått oppgradert den. Skal gjøres når jeg får lønn (mandag ) Hvor mye koster en oppdatering av software? mister man alt på mobilen? Lenke til kommentar
Fjart Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 Slik er min telefon også, men har enda ikke fått oppgradert den. Skal gjøres når jeg får lønn (mandag ) Hvor mye koster en oppdatering av software? mister man alt på mobilen? Oppgradering skal være gratis... Har oppgradert to ganger og ikke mistet noe, men det kan skje.... Lenke til kommentar
bert Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 Hei Jeg har også det samme problemet med at dekningen varierer veldig. Har til og med blitt brutt en samtale grunnet dette. Kjæresten min som har samme abo som meg, men Nokia 6610, hadde full dekning på hele kjøreturen... Litt kjedelig det der... Noen som har noen gode tips, eller er det bare en svakhet med denne mobilen? Lenke til kommentar
zn00ker Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 Har også merket det med deknings indikatoren, men har ikke vært noe problem for meg så langt. Jeg har også et lite tilleggs spørsmål; Hvor lenge holder batteriene deres? Mitt holder i ca 2 dager. Lenke til kommentar
Goody Skrevet 18. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2003 Takk for svarene :smile: Lurer fortsatt på om noen har reklamert på dette med dekningen? Eventuelt fått utbedret det til det bedre. Når det gjelder batteritiden varier den fra 2-4 dager på min T610. Har holdt i 4 dager ved minimalt bruk, mens det vanlige for min del er 2-3 dager. Synes dette er lite, men har forstått det sånn at det er dette som er vanlig for T610. Den har jo kamera og fargeskjerm som trekker sin del av strømmen. Nå skal det også nevnes at jeg lader telefonen min når det er 30-50% igjen på batteriindikatoren. Har forstått det sånn at det er dette som er best for å opprettholde litium-batteriets kvaliteter. Litium-batterier skal visst nok aldri lades helt flate. Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 Faktisk har ikke problem med noe av det, batteri varer i 4-5 dager når jeg tar en del bilder og sånt(også med blitz), og signalet er bra uten om i kjellern på jobben, men har da bedre signal en det min gamle 6210 kunne gi meg. Lenke til kommentar
anderfo Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 Slik er min telefon også, men har enda ikke fått oppgradert den. Skal gjøres når jeg får lønn (mandag ) Hvor mye koster en oppdatering av software? mister man alt på mobilen? Oppdatering av software er gratis. Jeg tror ikke telefonboka blir slettet, men endel andre innstillinger vil kanskje forsvinne. For sikkerhets skyld bør du ta en backup (hvis du har kabel, bluetooth eller ir på en datamaskin). Lenke til kommentar
Hufsa Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 Lurer på om noen kan fortelle meg hvor man får oppdatert telefonen? Jeg kjøpte min fra et internettfirma... Jeg har også problemer med å laste ned bakgrunner og ringetoner til telefonen fra andre sider enn SonyEricsson, noen andre som har hatt problemer med dette som kan si meg hvordan det kan fikses? (wap instillingene er det ingen problemer med, og jeg mottar mms-beskjeder helt fint). Lenke til kommentar
Goody Skrevet 18. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2003 Du får oppgradert din mobil på nærmeste serviceverksted. Så lenge det er garanti på mobilen skal dette være gratis hos ett verksted som har avtale med leverandøren. Hvor bor du, Hufsa? Lenke til kommentar
Hufsa Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 Goody: Jeg bor i Trondheim. Lenke til kommentar
anderfo Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 Goody: Jeg bor i Trondheim. Da får du fiksa det i Fjordgata, rett ved brua over til jernbanen. Tror det heter EMTS-senteret eller noe i den dur (en forkortelse for et eller annet). Det tar ca en halvtime å fikse, så du får finne på noe gøy mens du venter. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 EMTS senteret er LAGT NED for ca.5 mnd siden!! du å dra til Reidar og Myhre om ligger på Tempe ved Tempe Dekk/klart svar/Uco utleiesenter av tunge og lette industri verktøy og kjøretøy/samme gate som Rimi... (På andre siden av e6 til TEAM TRAFIKK sin "hoved bas/der alle bussene står parkert") håper du finner det! det ligger i BYGGET til Uco utleiesenter (av tunge og lette industri verktøy) husk at de har 1 reperasjons verksted og 1 butikk i samme gate så pass på! [/i] Lenke til kommentar
anderfo Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 jøss. jeg får vel legge turen dit snart jeg også da, når t610 kommer i posten i neste uke.. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 Her er gulesider sitt kart søk.. Men dette er bare butikken... Selve verkstedet ligger ca. 100 meter lengre opp den gata... Reidar Myhre mobilverksted er en del av Nordialog Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå