Malmern Skrevet 12. juni 2014 Del Skrevet 12. juni 2014 (endret) Hei,er lei Somersby og alt annet møl,og trenger tips til en god halvtørr / tørr eplesider,noen som har noe å anbefale? Endret 12. juni 2014 av Malmern Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 12. juni 2014 Del Skrevet 12. juni 2014 Hardangersider som du får på Vinmonopolet er jo ikke å forakte... det er noe helt annet enn det som er i kolonialen. Det blir mer som en vin. Med tanke på kvalitet/smak, alkoholstyrke - og pris. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 12. juni 2014 Del Skrevet 12. juni 2014 Sant som over her sier. Sommersby er noe av det bedre som finnes i butikkene. De har forresten en tørr type på flaske, har du smakt den? Jeg ble ikke videre imponert over den da jeg smakte den da den kom på markedet, men uansett bedre enn originalen. Det blir uansett litt som med øl, skal du ha noe særlig utover standardutvalget av vanlig pils blir det fort dobbel pris ++. Hvis du er ute etter tørr/halvtørr sider ville jeg nok heller sett over til våre kjære naboer i øst som har en vesentlig større kultur for sider enn hva vi har. Der er også utvalget, og prisene, vesentlig mye bedre. Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 12. juni 2014 Del Skrevet 12. juni 2014 Hva med Bulmers? Nå er jeg ingen ciderdrikker, men en flaske Bulmers går an. Lenke til kommentar
Malmern Skrevet 13. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2014 Hva med Bulmers? Nå er jeg ingen ciderdrikker, men en flaske Bulmers går an. Er det den som heter Strongbow Original på polet? Lenke til kommentar
weebl Skrevet 15. juni 2014 Del Skrevet 15. juni 2014 Nei bulmers cider er bulmers, ganske tasty stoff. Lenke til kommentar
RunRookieRun Skrevet 15. juni 2014 Del Skrevet 15. juni 2014 Bulmers er det shiznitz... Eneste cideren som duger en gang iblant. Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 15. juni 2014 Del Skrevet 15. juni 2014 Det er HP Bulmer som produserer både Strogbow og Bulmers, men det er altså ikke det samme. For å gjøre forvirringen enda større er det også forskjell på Bulmers Orginal og Bulmers Orginal Irish Cider, hvor sistnevnte selges under navnet Magners utenfor Irland. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jS6upa Skrevet 15. juni 2014 Del Skrevet 15. juni 2014 Drikker ikke så mye cider, men husker at vi drakk litt Mack cider når vi var i nordnorge for noen år siden. Den var ganske god. Off topic... Ellers hørers det ut som Dickens Cider er ganske bra Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 15. juni 2014 Del Skrevet 15. juni 2014 Bulmers er det shiznitz... Eneste cideren som duger en gang iblant. I UK blir det sett som 'ok' masseproduserte greier... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå