murmeldyr Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 Det fantes en norsk utgave av Mobil før som jeg var en ivrig leser av, men det gikk desverre ut av produksjon. Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 ja det er dårlig med lesestoff i norge, om slikt Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 Mobil bladet var i Norge for noen år siden, men så stoppet det opp. Kom svenske versjonen av den, men har ikke sett det på lenge heller Lenke til kommentar
overLoad Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 Er da rimelig sikker på at det finnes et slikt blad i Norge også, har nu lest i et norsk mobil blad flere ganger. Jeg mener det heter Mobil. sikker på at du kan forskjellen på norsk og svensk? jeg har ihvertfall ALDRI sett et norsk mobilblad og gjett om jeg savner det Mulig at jeg tar feil. Men hva heter bladet man får gratis på mobilsjapper. Har sett det senest for et par måneder siden. Det var der jeg leste artikkelen om samsung. Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 hm.. har ikke så veldig mye erfaring, men de nyere samsung telefoner jeg har klådd på har vært relativt ok. Jeg hadde definitift valgt samsung før motorola og siemens. Nokia før der igjen og sony ericsson før det! Lenke til kommentar
surfturf Skrevet 22. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2003 Angäende kvaliteten til Samsung, at de tester den manuellt, jeg sendte en mail til samsung, og de sa at de IKKE tester den manuellt!! Har noen motsatt bevis?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå