Gå til innhold

Sony Ericsson Z200

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Syns ikke jeg. Z200 er en motetelefon, og da mener visst SE at MMS er overflødig. Lurer på hvordan de kom frem til den konklusjonen :roll: , men ihvertfall så har den samme skjerm omtrent som de fleste av Nokiaene idag. 4096 farger, 128x128 piksler samt 40-kanalers polyfoniske ringetoner! Tror den kan gjøre det ganske bra.

Lenke til kommentar
Er ennå ingen tester av den såvidt jeg vet. Vet at vi kommer til å teste den så fort det er mulig, men det sier seg selv kanskje.....

du er i amobil-redaksjonen eller? eller hardware.no?

en ting: forumet her er jo bäde pä hardware.no og amobil.no.

hvem "eier" det liksom? / har laget det?

PS: hvordan er mulighetene for ä jobbe for amobil, m tanke pä skrive artikler/ tester etc.?

Det finnes forövrig en preview test pä mobilereview sine sider. (fant ut nettopp) :)

Lenke til kommentar

Diskusjonsforumet er felles for hele nettverket av partnersider (Hardware.no, Gamer.no, Amobil.no, osv), i likhet med bruktmarkedet og prisguiden, som alle baserer seg på samme server og samme kode.

De tre tjenestene ble i utgangspunktet utviklet for Hardware.no, men siden har Hardware.no blitt splittet opp i utallige undersider som i dag fungerer som egne, frittstående nettsteder. Siden alle nettstedene byr på sine unike brukere, kan man godt kalle både forum, prisguide og bruktmarked for "felleseie" mellom disse sidene.

Surfturf: Skriv meg en mail du. [email protected]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...