surfturf Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 Er denne et godt valg, hvordan er den i forhold til T610? Og kontra Samsung S300? Lenke til kommentar
Mobilfreak Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 Z200 har ikke mms, glem telefonen og gå for T610 eller Samsung S300m. Lenke til kommentar
levlex Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 Syns ikke jeg. Z200 er en motetelefon, og da mener visst SE at MMS er overflødig. Lurer på hvordan de kom frem til den konklusjonen , men ihvertfall så har den samme skjerm omtrent som de fleste av Nokiaene idag. 4096 farger, 128x128 piksler samt 40-kanalers polyfoniske ringetoner! Tror den kan gjøre det ganske bra. Lenke til kommentar
surfturf Skrevet 16. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2003 När er denne pä det norske markedet da??? Den ser jo stormkul ut, blir vel som med T610 - alle har den Men den er litt stor & klumpete da. Har dere noen link til en test av denne??? Lenke til kommentar
levlex Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 Er ennå ingen tester av den såvidt jeg vet. Vet at vi kommer til å teste den så fort det er mulig, men det sier seg selv kanskje..... Lenke til kommentar
surfturf Skrevet 17. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2003 Er ennå ingen tester av den såvidt jeg vet. Vet at vi kommer til å teste den så fort det er mulig, men det sier seg selv kanskje..... du er i amobil-redaksjonen eller? eller hardware.no? en ting: forumet her er jo bäde pä hardware.no og amobil.no. hvem "eier" det liksom? / har laget det? PS: hvordan er mulighetene for ä jobbe for amobil, m tanke pä skrive artikler/ tester etc.? Det finnes forövrig en preview test pä mobilereview sine sider. (fant ut nettopp) Lenke til kommentar
levlex Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 Den testen på mobile-review er kanskje litt for basic, men ga jo ihvertfall en viss anele om hvordan telefonen vil bli! Lenke til kommentar
SiR0 Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 Diskusjonsforumet er felles for hele nettverket av partnersider (Hardware.no, Gamer.no, Amobil.no, osv), i likhet med bruktmarkedet og prisguiden, som alle baserer seg på samme server og samme kode. De tre tjenestene ble i utgangspunktet utviklet for Hardware.no, men siden har Hardware.no blitt splittet opp i utallige undersider som i dag fungerer som egne, frittstående nettsteder. Siden alle nettstedene byr på sine unike brukere, kan man godt kalle både forum, prisguide og bruktmarked for "felleseie" mellom disse sidene. Surfturf: Skriv meg en mail du. [email protected] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå