Anne Sofie Skrevet 12. juni 2014 Del Skrevet 12. juni 2014 Kjøttmeisen og blomstene Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 12. juni 2014 Del Skrevet 12. juni 2014 kjøttmeisen syns nok blomstene var flotte der de står. både fint og morsomt bilde dette Lenke til kommentar
Anne Sofie Skrevet 12. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2014 Tusen takk Knut S Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 12. juni 2014 Del Skrevet 12. juni 2014 Tæljoksen har fått noe grønnstikk over ryggen, på vingefjærene og på toppen hvilket er lett å få nå med sterkt lys og kraftige grønnfarger som reflekteres på omgivelsene. Jeg er ingen spesialist på fargebalanse så jeg vil ikke gi meg ut på noen råd her. Kanskje andre kan? Fint plassert i flata og skarpheten ser også ut til å sitte. Roar Lenke til kommentar
Anne Sofie Skrevet 12. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2014 Takk. Roar. Det var ikke sterkt lys ute. Det regna. Fargene er slik de ble da jeg tok det i raw. Har oppskarpa det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg