Gunde^ Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 I det siste har jeg fått et problem i form av at diskplassen på D disken som ikke oppdateres. Dvs når jeg sletter noe klager den enda på liten diskplass, selv hvor mye jeg sletter står det enda at jeg kun har noen få mb ledig diskplass. Kjører Win XP og jeg har en aning om at dette kan komme av Norton AV 2004, som har Norton Protected recycle bin. Har fjernet alt av innhold i den men det hjalp ikke. Før var det bare å reboote men nå hjelper ikke engang det. Noen tips? Lenke til kommentar
Broseen Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 Jeg høyreklikket på recycle bin, empty norton protected files og purge all. Lenke til kommentar
Calm Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 Gadd aldri helt å sette meg inn i hvordan Norton Protected Recycle Bin fungerte, men deaktiverte hele opplegget for alle partisjoner jeg... oppdaget liksom at jeg selv om jeg slettet ting så ble de ikke slettet, de ble bare holdt av i Norton Protected Recycle Bin... ble for mye styr, bort med det Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 Gadd aldri helt å sette meg inn i hvordan Norton Protected Recycle Bin fungerte, men deaktiverte hele opplegget for alle partisjoner jeg... oppdaget liksom at jeg selv om jeg slettet ting så ble de ikke slettet, de ble bare holdt av i Norton Protected Recycle Bin... ble for mye styr, bort med det Husk at systerestore også tar litt plass, har selv aldri brukt det. Kanskje det bare er meg Lenke til kommentar
stoff3r Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 du må slette temporarily-files! hmm c:/dokuments and settings/username/lokal settings? tror det var noe slikt. du må ha av "vis skjulte filer"- eller du kan bruke disck-cleanup(som ikke funker hos meg) i alle fall så skal det oppdatere seg når de midlertidlige filene er slettet(og tømt fra søppelbøtta og norton protection) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå