Lautsprecher Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 Har tidligere hatt et nf7 1.2 hvor jeg opplevde at lydkortet rett og slett ikke ville installere seg. fikk det til etter mye om og men. Nå har jeg kjøpt nf7-s 2.0 og opplever samme problem, men denne gangen har jeg prøvd ALT jeg prøvde sist gang. hva kan jeg gjøre?(bare sleng ut alle muligeløsninger, d kan være jeg har oversett no') kjører xp-pro Lenke til kommentar
ostepopp Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 Bare lurer på en ting, hvorfor kjører du SBlive når det hovedkortet har innebygget et mye bedre lydkort enn det? Har du disablet onboardet i bios, eller skal du ha begge i sving samtidig? Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 15. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2003 onboard-kortet bare spraker tror forresten jeg har løst prob. nå fløtta kortet til det pci kortet det stod før Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 16. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2003 hehe, d løste seg av seg selv. jeglotmaskina stå over natta og når jeg kom hjem fra skolen tæsja jeg d og det funka Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå