espen221 Skrevet 18. februar 2002 Del Skrevet 18. februar 2002 Min PC henger seg vær gang jeg har noe koblet til en av mine USB utganger. Jeg kjører XP og har asus a7v133 hovedkort AMD T-bird 1400 Lenke til kommentar
walestr Skrevet 19. februar 2002 Del Skrevet 19. februar 2002 Hei Det kan jo tyde på IRQ konflikt. Det er mulig du kan forandre IRQ'n på USB'n .. gjør et forsøk...Om du ikke kan forandre IRQ avinstaler USB kontrolleren og restart. Den kan da forandre minneområde og alt blir bra. Lykke til Roger Lenke til kommentar
espen221 Skrevet 19. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2002 Hvordan forandrer jeg IRQ'n på usb'en da? Espen Lenke til kommentar
Pronto Skrevet 20. februar 2002 Del Skrevet 20. februar 2002 Gå på enehetsbehandling og avinnstaller USB kontrolleren. Når du starter maskinen på nytt blir usb innstallert på nytt. Dette pleier å løse problemet. Lenke til kommentar
espen221 Skrevet 20. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2002 Nå har jeg sletta USB'n men dette hjalp ikke? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå