j-ew Skrevet 12. juni 2014 Del Skrevet 12. juni 2014 Den siste samurai Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 12. juni 2014 Del Skrevet 12. juni 2014 Artig skrue det der. Skarpt og detaljert dette. Tror jeg ville dempa lyset på "samuraien" forsiktig for å få de lyseste detaljene bedre fram. Kanskje holder det med økt kontrast. Roar Lenke til kommentar
nutini Skrevet 12. juni 2014 Del Skrevet 12. juni 2014 Hei j-ew. Flott makro med god skarphet. Arvid. Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 12. juni 2014 Del Skrevet 12. juni 2014 Fint makro av en ... kneler? Er det tatt her i landet? Lenke til kommentar
j-ew Skrevet 12. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2014 Takk for hyggelige tilbakemeldinger. @motoG Jeg husker ikke hva karen heter, men det er ikke en kneler. Bildet ble tatt på en workshop i Moss for en uke siden. Lenke til kommentar
LAEN Skrevet 14. juni 2014 Del Skrevet 14. juni 2014 (endret) Takk for hyggelige tilbakemeldinger. @motoG Jeg husker ikke hva karen heter, men det er ikke en kneler. Bildet ble tatt på en workshop i Moss for en uke siden. Flott makrobilde Det er faktisk en kneler, det er enten en Spiny Flower Mantis (Pseudocreobotra wahlbergi) eller en påfugl kneler (African Flower Mantis) (Pseudocreobotra ocellata). Begge arter lever naturlig bare i Afrika. Endret 14. juni 2014 av LAEN Lenke til kommentar
j-ew Skrevet 16. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2014 @Laen Takk for tilbakemelding og god informasjon om denne skapningen. I min uvitenhet trodde jeg knelere var mer som denne her: Jan Egil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg