Shotherra Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 Siden jeg begynte med WinXP så har jeg aldrig kunnet spille NFS PU, dette irriterte meg siden jeg liker dette spillet så godt.. så jeg gikk tilbake til Win98 igjen, men det hender ofte at spillet klikker, og noen ganger tar det så lang tid å få spillet i gang og så har det fryst.. Har lyst til å gå over til XP igjen, men vil hjerne spille porshce der og! Finnes det en patch på hjemme siden til porsche som gjør at du kan kjøre porsche på XP? Lenke til kommentar
Villmink Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 Er det ikke bare en fil som skal slettes fra installasjonen for å få det til å fungere? Mulig jeg husker feil da... Lenke til kommentar
Shotherra Skrevet 15. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2003 Er det ikke bare en fil som skal slettes fra installasjonen for å få det til å fungere? Mulig jeg husker feil da... men hvilken fil da? jeg er åpen for forslag Lenke til kommentar
Shotherra Skrevet 16. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2003 gimme.dll og da skal porsche kjøre helt glatt uten noen hakking i spillet? Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 Noen som har nå råd til hvordan jeg kan få NFS3 til å funke på XP? Lenke til kommentar
Shotherra Skrevet 16. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2003 Noen som har nå råd til hvordan jeg kan få NFS3 til å funke på XP? fungerer det ikke på XP? har også NFS3 men har ikke kjørt det på xp enda, det er noe som heter "kompabilitets modus" har du hørt om det?, men NFS4 serien går... selv da var ikke xp påtenkt Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 Noen som har nå råd til hvordan jeg kan få NFS3 til å funke på XP? fungerer det ikke på XP? har også NFS3 men har ikke kjørt det på xp enda, det er noe som heter "kompabilitets modus" har du hørt om det?, men NFS4 serien går... selv da var ikke xp påtenkt Ja,vet om og har prøvd "kompabilitets modusen",men det funker ikke :cry:Men NFS4 funker fint da,mens synes ikke at det er så bra som NFS3 og NFS:HP2 Lenke til kommentar
Shotherra Skrevet 16. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2003 Noen som har nå råd til hvordan jeg kan få NFS3 til å funke på XP? fungerer det ikke på XP? har også NFS3 men har ikke kjørt det på xp enda, det er noe som heter "kompabilitets modus" har du hørt om det?, men NFS4 serien går... selv da var ikke xp påtenkt Ja,vet om og har prøvd "kompabilitets modusen",men det funker ikke :cry:Men NFS4 funker fint da,mens synes ikke at det er så bra som NFS3 og NFS:HP2 Ja, liker NFS3 veldig godt.. men favoritten er/var NFS2, .. .he he he.. det har sine grunner!!! men ellers er det NFS 3,4,5,6..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå