HEE Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 Jeg synes p4 er utrolig varm den er en p4 533 på et icg-g og er hele 2,4 ghz har ikke instalert noe windows ennå så leser av "varmen" i bios. den ligger på 68 grader !!! dette må jo være helt bak mål !! har denne vifta her http://www.titan-cd.com/english/product.as...del_no=TTC-W4TB denne har jo masse og gå på.. ?? har også siste bios instalert. help me .. someone Lenke til kommentar
Blib Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 Har du kjølepasta på? En god en? Er den bra festet på? Hvordan er luftgjennomstrømingen i kabinettet? Hvordan var undersiden til viften, trengte den planslipning? Og prøv å legg inn Aida32 og se hva den rapporterer som varme... Lenke til kommentar
HEE Skrevet 16. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2003 Har du kjølepasta på? En god en? Er den bra festet på? Hvordan er luftgjennomstrømingen i kabinettet? Hvordan var undersiden til viften, trengte den planslipning? Og prøv å legg inn Aida32 og se hva den rapporterer som varme... plansliping ? ! på en boxed kjøler.. ? nei. men venter fremdeles på goopen min fra 3dfxcool.no bestilte denne Shin Etsu X-23-7762 skulle vist være bra. tror den er kjølern skal montere min volcano 7+ på den da blir det nok saker !! takk for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå