Gå til innhold

kan ikke kopiere eller flytte mapper eller filer

TRS

Anbefalte innlegg

Håper dette er rett sted og poste, evt flytt den dersom den passer bedre andre plasser.

OK nå har noe av det merkeligste jeg noen gang hars ett skjedd.

I den siste uken eller så så har jeg fått en melding om at svchost.exe (tror jeg det var) blir slått av el.l pga......ja et eller annet jeg ikke vet.

Dette skjer ca 10-15min etter oppstart, av og til lengre.

Etter dette så kan jeg IKKE kopiere og flytte filer osv, jeg kan ikke engang dra snarveien ned til startlinjen.

Og nå nettopp oppdaget jeg at jeg ikke kunne se noen mapper eller filer som var inne i de 3 standard mappene på C:

Alle de andre partisjonene er normale.

Jeg har vert litt sløv med updates pga det ikke fungerte en stund og i ettertid har en del andre ting tatt tiden min.

Skal nå prøve med windows update.

Jeg har antivirus oppdatert og alt, jeg fikk igår 2 virus alerts men de filene ble slettet umiddelbart (problemet oppstod før dette).

Jeg lastet også ned en WelchFix eller hva det nå var fra symantech (siden den hadde inblanding med noe svchost ting), kjørte denne og den fant viruset/ormen og slettet det, jeg rebootet men det skjedde igjen.

Er det da utenom dette som har noen aning om hva som kan være galt og evt vet hvordan det fikses.

Jeg vil bare spesifisere at jeg aller helst ser meg uvillig til og formatere osv dersom det kan ungås.

På forhånd takk!

Bruker forøvrig win2k sp4

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...