Stig-Arne Skrevet 19. oktober 2001 Del Skrevet 19. oktober 2001 Når jeg skulle installere Win2000 så var jeg så uheldig å ordne hdd. te NFT format. Hvordan får jeg den tilbake til Fat 32, jeg kunne ikke bruke ISDN kortet mitt der. Og en ting til, jeg hadde to hd. jeg omgjorde bare C: til NTF Men så har jeg pluttselig ingenting igjen på D: ? Hadde 20 gb med div ting. Hva har skjedd? Håper på raskt svar Lenke til kommentar
eivindbirkeland Skrevet 19. oktober 2001 Del Skrevet 19. oktober 2001 Quote: On 2001-10-19 15:48, Morpheus^ skrev:Når jeg skulle installere Win2000 så var jeg så uheldig å ordne hdd. te NFT format. Hvordan får jeg den tilbake til Fat 32, jeg kunne ikke bruke ISDN kortet mitt der. Det er mye vanskeligere å gå tilbake til FAT fra NTFS enn å gå motsatt vei. Du må enten formattere, eller få fatt i Partition Magic. Men om harddisken er NTFS eller FAT32 har ingenting å si for hverken software eller hardware. Det må være en annen grunn til at kortet ditt ikke vil virke. Quote: Og en ting til, jeg hadde to hd. jeg omgjorde bare C: til NTFMen så har jeg pluttselig ingenting igjen på D: ? Hadde 20 gb med div ting. Hva har skjedd?Håper på raskt svar Finner du D:, og den er tom? Eller finnes ikke D: overhodet? Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 19. oktober 2001 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2001 Altså, nøtte d å ta full formatering på hd? d e ingenting på den uansett så Altså, forklare litt nærmere Jeg har to hardisker en på 20 gb som æ bruke i hovedsak te system og en på 40 gb som brukse til mye rart. Det er den som e på 20 gb som er NTF. Den har jeg måttet sett som slave nu, ellers så kunne jeg ikkje kjøre WinME igjen redda meg på den. Så det er den som er på 40 gb som kjøre windows nu. Windows finner ikke den på 20 gb altså D: Win. Finner den ikke Men den er i bios så det er intet feil me den. Hvordan er det mulig at all data som låg på den største hd. sånn plutselig førsvinne ? Takk før alle seriøse svar :smile: Mvh Stig-Arne Lenke til kommentar
tmisund Skrevet 19. oktober 2001 Del Skrevet 19. oktober 2001 windows 9x og me støtter ikke fil formatet NTFS. Du kan bare se det i win2k. Det finnes program som gjør det mulig og se filene som ligger på en ntfs partisjon, men du kan ikke bruke/kjøre filene. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 19. oktober 2001 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2001 Altså, det jeg lurer på er om at jeg kan få den minste hdd. tilbake til FAT 32 på en enkel måte. Jeg klarer ikke å formatere den i Dos, Win2000 ligg ennå på den. Finns det noen komandoer som jeg kan bruke for å slette windows mappen i dos? Mvh hilsen Stig-Arne Lenke til kommentar
be321 Skrevet 19. oktober 2001 Del Skrevet 19. oktober 2001 bruk oppstartsdiskett da kan du fint "format" og delete uten noe teite nei meldinger fra win Lenke til kommentar
JarleW Skrevet 19. oktober 2001 Del Skrevet 19. oktober 2001 Skaff deg Partition Magic. Da er det gjordt på 30 sec. + reboot. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 19. oktober 2001 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2001 Quote: On 2001-10-19 23:00, JarleW skrev:Skaff deg Partition Magic. Da er det gjordt på 30 sec. + reboot. Å d finn æ kor? Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 19. oktober 2001 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2001 Quote: On 2001-10-19 21:40, be321 skrev:bruk oppstartsdiskett da kan du fint "format" og delete uten noe teite nei meldinger fra win Nope, d står bære da at den ikkje støtte formatering.. Whata hell? Probleme e jo at den hd. æ bruke nu te å kjøre win, e den som alll drittn lå på 7 gb musikk 7 gb spil å masse progz.. offe :sad: :?: Lenke til kommentar
Phyltre Skrevet 19. oktober 2001 Del Skrevet 19. oktober 2001 Http://kickme.to/fosi her finner du vel noe brukbart ? formatert ? mista stuff .... been there done that .... Ikke no vits i å grine over tapte warez og stuff siden jeg begynte med pc har jeg vel tapt noen 100 GBs med ting og tang Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå