Gå til innhold

7250,3650 eller T610?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

7250i er jo forsåvidt litt utelukket med tanke på at den koster mer enn T610 og verken har Blåtann eller 65.000 fargers skjerm.

3650 er stor og klumpete, men har bedre kamera, bra OS (Symbian som betyr at du får en uhyre avansert telefon som bla. kan gå på internett) og at den har det meste av teknologi.

T610 er liten og nett, stilig, men har dårligere kamera enn T610 (VGA mot T610 sitt 288x352 piksler) og at T610 ikke har Symbian. Allikevel er T610 godt anbefalt. Er vel egentlig valget:

Stor telefon. Masse muligheter! Stort potensiale.

Liten telefon. Briefe, samt mange funksjoner og god brukervennlighet.

Lenke til kommentar

Ja tenkte litt på det sjø, men får kjøpt en 7250(rettelse) av ei veninne av mora mi.. fint brukt. 2 høvdinga ;) MEn det som e kjipt med 7250 er skjermen den er da så liten.. :x så jeg heller litt mot T610 viss ingen synes at den 72503n er et røverkjøp da.

Lenke til kommentar

Døh,vent heller til kongetelefonen NOKIA 6600! Den ahr alt du fann i 3650 + litt til :wink: OG en bedere videoopptaker + redusert vekt,samtidig et design som er fantastisk bra + at du slipper det håpløse sirkelforma tastaturet! Eller Siemens sx1,hvis du godtar et håpløst design,da får du mp3 spiller og radio,samt steriolyd på kjøpet!

(men nokia 6600 har en nyere versjon av symbian 7.0 da dette utgjør veldig mye egentlig..)

Lenke til kommentar

T610 er liten og nett, stilig, men har dårligere kamera enn T610 (VGA mot T610 sitt 288x352 piksler) og at T610 ikke har Symbian. Allikevel er T610 godt anbefalt. Er vel egentlig valget:

Det der var en forvirrende settning! Antar at det skulle stå 3650 et eller annet sted der. :wink:

Lenke til kommentar

Det der var en forvirrende settning! Antar at det skulle stå 3650 et eller annet sted der. :wink:

Så det jeg også, skjønte hva han mente fordi :)
Lenke til kommentar
Døh,vent heller til kongetelefonen NOKIA 6600! Den ahr alt du fann i 3650 + litt til :wink: OG en bedere videoopptaker + redusert vekt,samtidig et design som er fantastisk bra + at du slipper det håpløse sirkelforma tastaturet! Eller Siemens sx1,hvis du godtar et håpløst design,da får du mp3 spiller og radio,samt steriolyd på kjøpet!

(men nokia 6600 har en nyere versjon av symbian 7.0 da dette utgjør veldig mye egentlig..)

Pluss at den er svindyr! :p

Lenke til kommentar
Eller Siemens sx1,hvis du godtar et håpløst design,da får du mp3 spiller og radio,samt steriolyd på kjøpet!

Håpløst design?.. Smaken er som baken... Jeg for min del synes 6600 ser skikkelig døll ut..

Og en ting til.... det heter sterEo gutten min.. STEREO

(sorry.. jeg bare måtte.. Det irriterte meg litt)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...