jeskeide Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 Flyttet 4 filer på va 20 gb over fra min bærbare til stasjonære... brukte bare klipp ut og lim inn.. filene ligger nå på den stasjonære maskinen å ikke på den bærbare, men den bærbare maskinen min tror fortsatt at filene ligger der... hva skal jeg gjøre for å få fikset dette ???? trenger hjelp !!!! Lenke til kommentar
capy Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 startet maskinen på nytt? kjør "skandisk". Lenke til kommentar
AMD-guru #1 Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 Flyttet 4 filer på va 20 gb over fra min bærbare til stasjonære... brukte bare klipp ut og lim inn.. filene ligger nå på den stasjonære maskinen å ikke på den bærbare, men den bærbare maskinen min tror fortsatt at filene ligger der... hva skal jeg gjøre for å få fikset dette ???? trenger hjelp !!!! kanskje du klikket på feil, og valgte "copy".. lett og klikke feil på de.. Lenke til kommentar
opticus Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 hvis dem ligger på den andre kan du ikke bare slette dem fra den første da da? Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 har du et progg osm tar vare på slettede filer som norton systemworks sin trashbin greie Lenke til kommentar
jeskeide Skrevet 15. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2003 Jeg har norton antivirus ja.. han har tatt vekk det som ligger i søppelbøtten... fins d flere plasser norton samler på d ? Lenke til kommentar
jeskeide Skrevet 15. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2003 D var norton antivirus filer som var roten til problemet mitt... takke for hjelpen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå