klovnen_ Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 Heisann. Nå har eg fått noen problem me pcen min: 1)Når eg starter ett program, så kommer det bare "not responding" hva er det som feiler pcen min.... Det er litt iriterennes å ikkje kunne kjøre noen prog`s 2)Og av og til så restarter pcen sånn helt uten videre. Eg har scanna me Ad-aware å norton så trur ikkje det er noe virus. Noen som kan hjelpe meg?? ps: eg kjører win XP pro. Takk for svar vertfall! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 Ville nokk prøvd en reinstallasjon av Windows jeg. Eller så kan du prøve å trykke F8 når windows-loadinen starter og trykke "load reasen good configuration" (ellernoeslikt). Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 prøv å still pc-en tilbake til en tidligere tid kanskje. Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 Eller prøve repair windows elns som kommer når man booter fra xp cd'en. ikke at jeg vet hva den gjør, men må jo være for slike tilfeller det trengs. Lenke til kommentar
Evilman Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 ingen tvil at du har en program feil ett eller annet sted men en annen ting er disse uprovoserte resetene kan være defekte deler som er defekte men fungerer men ikke godt det kan være noen drivere du bruker som er sølete jeg har selv hatt problemer med ett radeon kort men ett par kompiser av meg har hatt problemer med nvidia kort derav geforce serien. så dette er kanskje det beste å gjøre reinstaller systemet med windows dereter installer kun aksepterte drivere fra leverandør og evt. send maskinen inn for å sjekke om det er noe galt med den Lenke til kommentar
zandzpider Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 Ville nokk prøvd en reinstallasjon av Windows jeg.Eller så kan du prøve å trykke F8 når windows-loadinen starter og trykke "load reasen good configuration" (ellernoeslikt). den der har ALDRI funka hos meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå