galningen Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 Har en Pentium 4 2800 med Geeforce 3 m/ tv ut. Har lyst å se litt filmer på tv'en i stua, har derfor sett etter hjelp om hva som trengs. Er som sagt ikke noe data geni, så jeg vet ikke hva slags kabler som trengs osv. Uansett, søkte rundt i hele dag, og fant en side/forum der det sto man måtte ha en SVHS kabel. Greit det, jeg gikk på clas ohlson og kjøpte en "SUPER VIDEO CABEL".. denne passet greit i skjermkortet, men passet ikke noen plass i tv'en (2 scart innganger og 1 antenne inngang)... Har jeg kjøpt feil kabel? Burde jeg kjøpt noe annet? Trenger hjelp... Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 hoho, er du galningen på QXL? Den lille svindleren? Da "ler" jeg. Ikke personlig ment hvis du ikke er han http://no.qxl.no/accdb/ViewItem.asp?IDI=9405522 Edit: Dumt innlegg av meg men men.[/url] Lenke til kommentar
galningen Skrevet 15. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2003 er nok ikke det, men tyder bare på at det er flere "galninger" 8) 8) Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 hehe, ok dumme meg.. Sorry.. ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå