zaico Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 har denne http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...=9&GrpID=1&s=pl (maxtor 160 gb ata 8mb cache) Men får bare 130gb lagringsplass uansett hva jeg gjør, har nå partisjonert slik: 10gb, 60gb, 60gb.. Er det feil på disken eller?? Når jeg instalerte windows fikk jeg også bare 130 gb å fordele Noen som helst håp om at hden er helt frisk?? Lenke til kommentar
atrax Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 Nei det er ikke feil på harddisken din, det er bare du som har glemt at dette forumet har en søkefunksjon! (Prøv meg!) WinXP har i utgangspunktet ikke støtte for så store disker ser du. Men det er enkelt å fikse på! Enten så laster du ned Service Pack 1, som er ganske stor, eller du kan laste ned en liten fil som fikser problemet ditt. Forumbrukeren LarsC har vært så snill at han har lagd denne filen for deg, så du trenger bare å starte den når du har lastet den ned. Etterpå må du formatere den delen av harddisken som Windows ikke oppdaga til å begynne med. Det kan du gjøre her: Control Panel/Administrative Tools/Computer Management/Storage/Disk Management Lenke til kommentar
zaico Skrevet 15. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2003 takker, ikke fått lagt inn sp enda.. prøvde å søke, men fant ingenting, mulig jeg søkte på feile ord Lenke til kommentar
Raphaug Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 atrax: takk! Hadde det samme problemet, men nå er det løst Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå