Br?stopp Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 Etter at jeg installerte Google Pop-up blocker har det ikke vært et tilfelle av pop-up's på skjermen min. Takk til Google! Ja da, jeg vet at den "lusker" på meg og mine bevelser, men det plager ikke meg. Lenke til kommentar
krille Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 Den er ikke dum den, men skal du ha en virkelig knallbra pop-up killer som også fjerner reklamer og på mange måter forbedrer din sikkerhet mens du surfer på internett, skaff deg Proxomitron Med denne kan du se web sider akkurat som du vil Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 Etter at jeg installerte Opera har ikke jeg sett pop-ups heller. Jeg fikk en svinbra nettleser proppet med nyttige funksjoner med på kjøpet. Lenke til kommentar
JonV Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 Enig GoogleBar er Genial Så til alle som sier søk på google er dette tingen Lenke til kommentar
Broseen Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 Jepp. Den er flott. Men har begynt å bruke Opera jeg også. Men savner en knapp lik den i Google toolbar som kan trykkes på når jeg ønsker pop-up på en side. Men requested pop-ups innstillingen i Opera ordner vel det. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 Men requested pop-ups innstillingen i Opera ordner vel det. Det er akkurat det den gjør Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 Bare et tips til alle som leser denne tråden og vil prøve Google toolbar. Popup-killeren er IKKE med i den norske versjonen. Du må komme deg inn på den engelske versjonen av Google, ellers laster du ned feil versjon av toolbar. Fuglene vet hvorfor. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå