Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Noen som har erfaringer med Audi 200?

Kenshin

Anbefalte innlegg

Heisann folkens :D

Jeg er en gutt på 19 år som skal kjøpe bil for første gang og har forelsket meg i en Audi 200. Noen som har erfaringer med disse bilene? Bilen er en 85 modell og selges for 52 000 ,-! I følge bilfirmaet som selger den skal den være ganske strøken. Kan legge inn link senere hvis det er av interesse. Jobber som lærling så økonomien er ikke helt på topp for å si det sånn. Har nok til å kjøpe bilen men må det skiftes slitedeler og bilen må ofte inn på reparasjon så har jeg ikke råd til det desverre :shrug:

Håper på gode svar :wink:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

hei du kan bare glemme og kjøpe en 200 før du er 30 da disse er i forsikringsselskapenes liste over dYYYYYre biler . :gretten:

hørte på forsikring til en jeg har lyst på og da kosta det 30000 hviss jeg hadde vert 30 .. :grumpy:

det du heller bør gjøre er å kjøpe deg en 100 cs du får selfølgeligt ikke en like rå bil men den går bra den og. :p:

ps den er billig og bygge om til turbo siden den ikke er i forsikrings listene som en klassisk ungdoms bil jeg bygde om min 87 mod 100 cs til turbo qatro,

og det kosta meg 100kr ekstra i forsikring .

(den er også trimmet med kam større dyser og annen tenning) :woot:

pps gik turbo i sverige selger tuv godkjente ombyggings sett til 17k det er med turbo og intercooler 2 maifolder ++++

tror du meg ikke :(

da kan du høre med gjensidige nor forsikring selv....

Lenke til kommentar

Heisann ijerku og takk for svar!