tunefish Skrevet 18. februar 2002 Del Skrevet 18. februar 2002 Noen som faktisk har prøvd dette? Har lest endel innspill på forumet her hvor man sier dette som oftest går bra med riktig bios. Sitter nå uten cpu, og sliter med å bestemme meg for enten t-fugl 1400 eller xp1700+. Noen ERFARINGER som tilsier at xp vil funke på mitt v1.2-kort oxo? Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 18. februar 2002 Del Skrevet 18. februar 2002 Det er umulig å forutsi om den vil fungere eller ikke. På noen KT7A 1.2 hovedkort vil den sikkert fungere helt fint, men på andre kanskje ikke i det hele tatt. Hvem vet Hvis du vil være på den sikre siden, kjøp en T-Bird [ Denne Melding var redigert av: Spaz på 2002-02-18 17:15 ] Lenke til kommentar
mFaFa Skrevet 18. februar 2002 Del Skrevet 18. februar 2002 tunefish, bare tenk saa DRITT det hadde vaert om du kj0pte AthlonXP og den ikke fungerte i det hele tatt. DET er sikkert kjipt.. heheh.. Gj0r som meg, kj0r TBird paa ABit KT7A-RAID :smile: Lenke til kommentar
The Jackal Skrevet 18. februar 2002 Del Skrevet 18. februar 2002 I følge Abit sine egne sider må man ha v1.3 av kortet, eller nyere, for at XP skal fungere på den. Hvis du kikker litt på BIOS versjonene som ligger ute ser du greit at det bare er for v1.3 og nyere som kan bruke XP. Lenke til kommentar
LoserID Skrevet 18. februar 2002 Del Skrevet 18. februar 2002 hvordan finner man ut hvilken versjon av abit kt7a kortet man har? Lenke til kommentar
mFaFa Skrevet 19. februar 2002 Del Skrevet 19. februar 2002 LoserID, det staar printet paa selve kortet. Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 19. februar 2002 Del Skrevet 19. februar 2002 Med nyeste bios for versjonene 1.1 og 1.2 så skal det være mulig å kjøre xp prosessor på de. Har en i posten så jeg skal si i fra hvordan det går. Har forresten versjon 1.1 av dette kortet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå