Gjest Slettet+5132 Skrevet 11. juni 2014 Del Skrevet 11. juni 2014 Tenker på å anskaffe meg en ny telefon da min Nokia 3720c begynner å bli sliten etter 5 års bruk. Trenger en telefon som tåler en støyt, har knust skermen på min nåverende telefon tidligere så jeg trenger en som er MINST like sterk som denne. Har ikke hatt smart telefon tidligere og det begyner å bli tomt for unnskyldninger for å ikke ha en, har sett noe på telenor sine sider som CAT B15, men leser på komplett.no at det er noe variert tilbakemelding på denne. Noen som har erfaringer å dele? Lenke til kommentar
MobilNerd Skrevet 11. juni 2014 Del Skrevet 11. juni 2014 Kjøp en telefon som du kan kjøpe ett deksel som dette.http://www.dustinhome.no/product/5010759857/otterbox-defender-case-black-iphone-5-5s/?utm_campaign=mediehuset&utm_source=prisguide.tek.no&utm_medium=pricecompare Da får du en telefon du vil ha, samtidig som den tåler en trøkk. De telefonene som skal tåle masse er stort sett bare no "dritt". Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 11. juni 2014 Del Skrevet 11. juni 2014 Må ikke ha tykk dekslet for å beskytte godt. Lenke til kommentar
MobilNerd Skrevet 12. juni 2014 Del Skrevet 12. juni 2014 Må ikke ha tykk dekslet for å beskytte godt. Jeg synes hverken otterbox eller lifeproof er så veldig tykke/store. Men beskytter gjør de. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå