Thor'en Skrevet 11. juni 2014 Del Skrevet 11. juni 2014 "Stille hav" Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
eriknor Skrevet 12. juni 2014 Del Skrevet 12. juni 2014 Et bilde med flott kveldstemning. Mulig du har tatt med delen av plattformen til venstre for å få perspektiv i bildet. Selv ville jeg nok kroppet bilde noe for bedre å få frem båten og de 2 plattformene. De tre objektene alene gir god dybde og balanse i bildet. Lenke til kommentar
Thor'en Skrevet 12. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2014 Et bilde med flott kveldstemning. Mulig du har tatt med delen av plattformen til venstre for å få perspektiv i bildet. Selv ville jeg nok kroppet bilde noe for bedre å få frem båten og de 2 plattformene. De tre objektene alene gir god dybde og balanse i bildet. Hei! Tusen takk for positiv tilbakemelding og gode tips. Angående perspektivet så har du helt rett. Jeg ønsket i tillegg å ha et forankringspunkt for å vise hvor bildet ble tatt i fra. Jeg har lastet opp en ny versjon med kun de tre objektene som du foreslo og jeg syns selv det fungerer meget bra. Mvh Thor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg