Gå til innhold

Lyst på ny mobil, men hvilken?

Anbefalte innlegg

Har planer om å kjøpe meg en ny tlf, men er usikker på hvilken jeg skal velge. Nå idag bruker jeg en HTC One M7, egentlig en helt OK tlf men vil prøve noe nytt.

Det som er viktig for meg er en klar og fin skjerm. Bra kamera, og at den skal være rask og fin i menyene

De modellene det står mellom er HTC One M8, Samsung S5, LG G3 eller Sony Z2

Hvilken bør jeg velge?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det tror jeg dessverre ikke du får svar på her grunnet at det er veldig vanskelig å si hvilken som passer deg best. Prøv å les noen tester og se hva som er viktig for deg. S5 og Z2 er for eksempel vanntette dersom dette er viktig. S5 har fingertrykk og G3 har knock code dersom det er viktig. Det er slike små ting som differensierer dem og alle er bra telefoner med gode skjermer, bra kamera og rask og fine i menyene.

Personlig kommer jeg nok til å prøve G3 grunnet blant annet: stor skjerm, selv om telefonen ikke i seg selv er større enn de andre (max skjemutnyttelse), Knock code og synes designet er bra

Uansett hva du velger tror jeg du blir fornøyd da alle er gode telefoner ;)

Lenke til kommentar

Var i samme dilemma som deg bare at jeg gikk fra Samsung S4 til Xperia Z1.

Så fikk jeg nok av kameraet ikke svarte og ting ikke fungerte helt som det skulle på Z1, så da ble valget mitt S5 (Bestilt igår)

Vippet lenge mellom M8 og S5, Men når man er blitt vandt til telefon som tåler litt vann så klarer man ikke gå tilbake :)

Lykke til med mobilvalget ;) Gode telefoner både z2,m8 og s5 :)

Endret av l_man
Lenke til kommentar

Ligger litt mot LG G3, med tanke på skjermen. Z2 og S5 har sine fordeler med vann ja. Men aldri hatt problem med tlf som ikke har vært vannfaste. Så ser ikke den funksjonen som nødvendig. M8 liker jeg også, men kun hatt HTC i de siste 3-4årene. Så vil prøve noe nytt, selv om jeg elsker HTC oppsettet (sens?)

Er redd for at det blir en LG G3 på meg

Lenke til kommentar

Har planer om å kjøpe meg en ny tlf, men er usikker på hvilken jeg skal velge. Nå idag bruker jeg en HTC One M7, egentlig en helt OK tlf men vil prøve noe nytt.

Det som er viktig for meg er en klar og fin skjerm. Bra kamera, og at den skal være rask og fin i menyene

De modellene det står mellom er HTC One M8, Samsung S5, LG G3 eller Sony Z2

Hvilken bør jeg velge?

Beste jeg kan anbefale deg er å dra til elkjøp eller expert der dem har demo telefoner på utstilling å prøve dem der å se hvem som passer deg best.

For meg så var stor skjerm og stylus et must, så jeg valgte note 3. (best til nds emu og filmer :p)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...