Gå til innhold

Trenger tips til noen gode Far Sønn spill

Hanzo

Anbefalte innlegg

Jeg og junior på 5 år har lenge hatt det veldig moro med vår PS3 sammen, først med endel Lego spill, så etterhvert litt mer avansert som Little Big Planet 1 &2, så gjennom de to siste Rayman spillene, og nå sist spilte vi Ratchet and Clank all 4 One helt frem til siste bossen.

Men, når begynner jeg å slite med å finne gode co-op multiplayer spill, helst med sammen skjerm. Vi prøve Ratchet Q-Force, men dette blir litt avansert for junioren.

Finnes det andre platformspill med co-op multiplayer som dere kan anbefale? Ingen av oss er veldige på kjørespill og denslags, så noe ala Rayman og Ratcher hadde vært fenomenalt om det fantes.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skylander er ganske så morsomt. Spillte det masse med kjerringa og er ikke så vanskelig. Men det kan fortkoste noen kroner siden man kjøper figurer til det. Men er sikker på at sønnen din vil finne det magisk å sette på en figur på portalen for så å se den dukke opp på skjermen.

Lenke til kommentar

Hei! Takk for kjape svar. Trine2 virker som det bare er 1 player? Rayman Legends og Origins har vi spilt gjennom, og de var helt perfekte ja. Godt utfordrende men ikke verre en at junior klarte å henge med i svingene.

Skylanders har jeg ikke helt kontroll på, men har vel et inntrykk av at du fort legger igjen flere hundre kroner i plastdinger for å kunne spille det?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...