Mr_Pingvin666 Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 Jeg har lekt noen former i delphi, og det som blir skrevet i de formene skal blir sendt til den mail addressen som de velger, slik at de kan sende mail fra der programmer, det dette mulig? Og er det vanskelig? Lenke til kommentar
Dino_ Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 Dersom du tenker på å lage en e-post klient (som iallefall kan sende mail kan jeg anbefale Komponentene fra Netmasters eller evt F. Piette`s Internet Component Suite De to siste er freeware (Winshoes som jeg har er gammal, kan være guffen å få kloa i..) og Netmasters greier følger med f.x D5 Prof, eller du kan kjøpe.. hvilket vel ikke er noen vits dersom du kan klare deg med freeware-ting... Let på www.torry.net så finner du det du skal ha. Har lekt en del med alle tre- for lenge siden, og må si at jeg nok likte Netmasters saker best, men dem andre dugde også, så vidt jeg kan minnes. Lenke til kommentar
Format71 Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 Hvis alt du ønsker er å få sendt avgårde en mail så vil jeg anbefale funksjoner fra JCL som gjør nettopp dette. JCL er uansett obligatorisk i verktøykassa, så... -Vegar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå