FLuAA Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 Noen som vet hva som er galt, når pc'n slår seg av etter 10-15 sek og lager en slags brannbil lyd? rekker ikke gjøre noe i BIOs elle rkomme inn i windows... Lenke til kommentar
Danny Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 hmm åssen vifte har du på cpu? har du putta viftekontakten i kontakten på hk som det står cpu fan? Lenke til kommentar
FLuAA Skrevet 15. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2003 ja, vifta sviver på max... har thermaltake volcano 11 Lenke til kommentar
Tim Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 Satt i ram? Sikker på du husket å sett einn CPU? Du har ikke krølla med kabler noe sted? Kan være mye rart.. Lenke til kommentar
FLuAA Skrevet 15. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2003 har ikke den 6 skrua til den spaceren... kan det ha noe å si? bruker kun 5 skurer og 6 spcaere.. Lenke til kommentar
maedox Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 Bruker du kjølepasta mellom CPU-core og kjøleribbe? Lenke til kommentar
RolfOve Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 Du kan jo lese i manualen og finne ut hva lyden kan (blant andre ting) være. Hva med tempen i BIOSEN hvis du kommer inn? Gale med strømforsyningen? Lenke til kommentar
Sycrob Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 Vifta er festet skikkelig? Det minner om høy temperatur, så jeg ville tatt den av og montert den på nytt med varmeledende pasta. Lenke til kommentar
FLuAA Skrevet 16. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2003 Hmmz... virker nå da... satte på heatpipe cpukjøler med vifte som jeg hadde..... Thermaltake volcano 11 klarte ikke å kjøle ned.... kan det være fordi jeg har sølt mye kjølepasta på kjøleblokka? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå