sxxxe83 Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 Kort fortalt.. Når jeg dytter i en CD i cd spilleren dukker det opp et vindu der jeg kan velge hva jeg vil maskina skal gjøre hver gang jeg dytter i en cd.. Jeg velger "take no action" hver gang og krysser av "always do the selected action" uten at det hjelper... Dette er veldig irriterende ettersom det har funket på andre pc`r jeg har vært borti... Noen som har en løsning på dette problemet...?? Mvh Torgeir Lenke til kommentar
TCi Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 To måter: Skaff deg Xp Powertoys og Tweak UI ...eller åpne regedit HKEY_LOCAL_MACHINESYSTEMControlSet001ServicesCdrom dobbleklikk på AUTORUN og sett den til 0 (neste øverst) Dette deaktiverer autorun på alle cd'er... Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 hold shift nede mens du stapper i cdn Lenke til kommentar
EspenDL Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 hold shift nede mens du stapper i cdn Det er slitsomt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå