Heilie Skrevet 11. juni 2014 Del Skrevet 11. juni 2014 Hei, jeg lurte på om noen har en xr styrekonsoll til river 290, helst til ikke så dyr pris. Eller vet hvor man kan kjøpe en slik styrekonsoll som ikke er så dyr. Lenke til kommentar
christian22 Skrevet 29. juni 2014 Del Skrevet 29. juni 2014 hei, en av vennene mine har en river 290 med styrekonsol. han kjøpte båten uten konsål og monterte den selv og problemet da er at båten blir tung bak og den går VELDIG fort opp i plann Lenke til kommentar
Heilie Skrevet 29. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2014 Så bra, men jeg har allerede river 290. Så hvis det er mulig, kunne jeg bare kjøpt xr styrekonsollen:) Lenke til kommentar
christian22 Skrevet 29. juni 2014 Del Skrevet 29. juni 2014 Du det jeg prøvde å forklare er at vis du installerer konsollen selv kan båten bli bak tung (det var en forklaring) Lenke til kommentar
Konkurransekjøreren Steen Skrevet 30. juni 2014 Del Skrevet 30. juni 2014 Jeg ser at prisdifferansen mellom vanlig utgave og xr er ca 10 000 kr, så jeg regner med at du må betale ca det samme for et sett for ettermontering. I tillegg kommer sikkert kontrollboks og kabler til motor samt styrearm på motor. Alternativt kan du lage eller kjøpe en uoriginal konsoll hvis det mulig å få festet den i båten. Så kjøper du styresnekke, styrekabel, ratt osv på biltema eller en båtrekvisita butikk. Lenke til kommentar
Konkurransekjøreren Steen Skrevet 30. juni 2014 Del Skrevet 30. juni 2014 (endret) Du det jeg prøvde å forklare er at vis du installerer konsollen selv kan båten bli bak tung (det var en forklaring) Jeg ser at xr utgaven er 40 kg tyngre inkludert seter og alt. Jeg kan umulig forstå at det byr på veldig store problem, men det har nok noe innvirkning. Endret 30. juni 2014 av Konkurransekjøreren Steen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå