SnowDOG_ Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 Btw WB penta. Long time no see. Kordan går det med kjærlighets livet? U happy? (med litt gebrokkent stemme ) Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 Btw WB penta. Long time no see. Kordan går det med kjærlighets livet? hehe! sant nok.. harke vært her no spess i det siste.. noe som er pga en ukes sykehusopphold og en ukes sykemelding påfølgende uke. kjærlighetslivet går flott.. til fredag har vi firemånders..ehm..greie! Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 Er det bare eg som ser for meg penta med verktøy og oljer over hele kroppen lettkledd? :o mmm... *med et stort glis beveger StrongBad seg mot badet* Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 Nice! Bra at noen har det bra på den måten. Begynte å bli frytelig off topic nå. :-) Jaja eg tar meg en tur i skogen med vovsen og nyter den skyfrie himmelen. Btw det har vært helt sinnsyk med nordlys nå i kulden. mmm... *med et stort glis beveger StrongBad seg mot badet* :o må du på do? Hehe Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 her er det alt for kaldt, vertfall om morgenen.. å det er som regel kaldt på bade så jeg fryser nesten ihjel da jeg dusjer om morran.. og tissen min er liten halve dagen etterpå, det er ikke gøy Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 her er det alt for kaldt, vertfall om morgenen.. å det er som regel kaldt på bade så jeg fryser nesten ihjel da jeg dusjer om morran.. og tissen min er liten halve dagen etterpå, det er ikke gøy Hmm...tissen min er stor selv om det er kaldt her den Lenke til kommentar
zed Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 Tjaa sånn passe idag. Var 2 minus klokka 8 am. Nå skinner sola da. Lenke til kommentar
Aleksander- Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 Pinsett tiss kalles det.. :-) Btw, her er det minus grader om natta... og is på vanna om morgenen! Gleder meg til snøen kommer! tjoho! Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 Dette er vel hva man kan kalle dårlig tråd og telletråd. *Stenges* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg