Gå til innhold

fint vær i dag?

Joachim|24

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Agh, minus 0,5 grader til morran her(halv 8 tia).. Skulle liksom kjøre vespaen til jobb, men så kommer jeg ut med nøkkelen i hånda, og ser et sete dekket av 1 centimeter frost, hvor det står skrevet "Hei Jonart", samtidig som en mann tryner på sykkel like ved(ja, jeg hjalp han).. Da ble det plutselig noe helt annet :-)

Lenke til kommentar
SnowDOG_: er spetakkel et hardcore band? I så fall skall jeg på konsert med de den 30 denne måneden (trur jeg)

I sandnes!

Offtopic: Hardcore band? Vel de er hip hop det går i og de kommer til å gjøre det ganske bra. Er overrasket kor bra bergensk rap de klarte å få til. På www.spetakkel.com er det mer info og sanger fra albumet som blir spilt på siden deres ellers kan du laste hjemme lagde (ikke så bra kvalitet men kule) låter hos http://bergenhiphop.com

Ontopic: Nå er det rim i bakken hver morgen så en vakker dag snart er det snø her i bergen. Gleder meg til snøen kommer.

Edit: Tror pine meg at de har lagt ut hele albumet på nettet men slik at den blir spilt automatisk. Wtf? Jaja :woot:

Lenke til kommentar

kjipt med sommerdekk og tynne tynne islag her og der på bakken! jeg sklei minst en halv meter i dag når jeg kjørte! på tide å skifte dekk! det har jeg ikke gjort før, kan bli spennende!

ellers så synes jeg det er litt kaldt! i alle fall på morran.. siden jeg da må ut av den gode varme senga.. kaldt etterpå og.. for jeg må ha ny vinterjakkesak..

men! når det kommer snø! åh! det blir stas! =D

Lenke til kommentar
kjipt med sommerdekk og tynne tynne islag her og der på bakken! jeg sklei minst en halv meter i dag når jeg kjørte! på tide å skifte dekk! det har jeg ikke gjort før, kan bli spennende!

ellers så synes jeg det er litt kaldt! i alle fall på morran.. siden jeg da må ut av den gode varme senga.. kaldt etterpå og.. for jeg må ha ny vinterjakkesak..

men! når det kommer snø! åh! det blir stas! =D

Spennende å skifte dekk?! :lol:

Skiftet dekk 3 ganger i år, og tro meg, det er så kjedelig at man kan stryke med av mindre! Heldigvis er det fort gjort.

Lenke til kommentar
Spennende å skifte dekk?! :lol:

Skiftet dekk 3 ganger i år, og tro meg, det er så kjedelig at man kan stryke med av mindre! Heldigvis er det fort gjort.

vel..siden jeg ikke har gjort det før, så regner jeg med at det i alle fall blir litt spennende.. siden det er spennende å mekke litt.. og skru ting hit og dit.. så ja.. jekke opp en bil.. oo! ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...