Joachim|24 Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 Hey! Hva synes dere om været i dag? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 Ja været er bare fint i bergen for tiden. Får bare håpe den holder seg til helgen for da skal eg på release partyen til spetakkel. edit: nm Edit2: Nei ingenting. Lenke til kommentar
Joachim|24 Skrevet 15. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2003 hæ? endra nå jeg.. men hva mente du med "nm"? Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 Været er altfor kaldt for tiden... Gleder meg til sommeren. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 I dag har det vært kjempe fint vær, selvom jeg ikke har merka så mye til det da jeg er syk Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 Været nå er alt for kaldt! Spess på morningen! Nesten minuss grader når du sykler Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 Var frost her i dag tidlig.. Brr.. Edit: E visst frost her no og.. nei.. huff. Legge meg og sove til sommaren igjen.. Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 -3,2 grader. Klart. I går morges var det -10 grader... Når du sykler i en 20 kmph, blir det j*vli kaldt! Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 Agh, minus 0,5 grader til morran her(halv 8 tia).. Skulle liksom kjøre vespaen til jobb, men så kommer jeg ut med nøkkelen i hånda, og ser et sete dekket av 1 centimeter frost, hvor det står skrevet "Hei Jonart", samtidig som en mann tryner på sykkel like ved(ja, jeg hjalp han).. Da ble det plutselig noe helt annet :-) Lenke til kommentar
$k$ Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 såå kaldt er d ikke her.. men d er ENORMT kaldt for d... når du sykler til skolen om morningen d er DA du lengter etter sommeren! Lenke til kommentar
miCro Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 Det har vært ganske kaldt på morgenen, men utenom det har været vært utrolig bra. Har knapt vært en sky på himmelen siden lørdag! Lenke til kommentar
Aleksander- Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 SnowDOG_: er spetakkel et hardcore band? I så fall skall jeg på konsert med de den 30 denne måneden (trur jeg) I sandnes! Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 Sugent vær oppi nord, som vanlig! Regner ennå. Har regnet i hele dag, og i morgen er det meldt snø IGJEN! Heia Nord-Norge! :x Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 SnowDOG_: er spetakkel et hardcore band? I så fall skall jeg på konsert med de den 30 denne måneden (trur jeg)I sandnes! Offtopic: Hardcore band? Vel de er hip hop det går i og de kommer til å gjøre det ganske bra. Er overrasket kor bra bergensk rap de klarte å få til. På www.spetakkel.com er det mer info og sanger fra albumet som blir spilt på siden deres ellers kan du laste hjemme lagde (ikke så bra kvalitet men kule) låter hos http://bergenhiphop.com Ontopic: Nå er det rim i bakken hver morgen så en vakker dag snart er det snø her i bergen. Gleder meg til snøen kommer. Edit: Tror pine meg at de har lagt ut hele albumet på nettet men slik at den blir spilt automatisk. Wtf? Jaja Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 kjipt med sommerdekk og tynne tynne islag her og der på bakken! jeg sklei minst en halv meter i dag når jeg kjørte! på tide å skifte dekk! det har jeg ikke gjort før, kan bli spennende! ellers så synes jeg det er litt kaldt! i alle fall på morran.. siden jeg da må ut av den gode varme senga.. kaldt etterpå og.. for jeg må ha ny vinterjakkesak.. men! når det kommer snø! åh! det blir stas! =D Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 kjipt med sommerdekk og tynne tynne islag her og der på bakken! jeg sklei minst en halv meter i dag når jeg kjørte! på tide å skifte dekk! det har jeg ikke gjort før, kan bli spennende! ellers så synes jeg det er litt kaldt! i alle fall på morran.. siden jeg da må ut av den gode varme senga.. kaldt etterpå og.. for jeg må ha ny vinterjakkesak.. men! når det kommer snø! åh! det blir stas! =D Spennende å skifte dekk?! Skiftet dekk 3 ganger i år, og tro meg, det er så kjedelig at man kan stryke med av mindre! Heldigvis er det fort gjort. Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 Spennende å skifte dekk?! Skiftet dekk 3 ganger i år, og tro meg, det er så kjedelig at man kan stryke med av mindre! Heldigvis er det fort gjort. vel..siden jeg ikke har gjort det før, så regner jeg med at det i alle fall blir litt spennende.. siden det er spennende å mekke litt.. og skru ting hit og dit.. så ja.. jekke opp en bil.. oo! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 Er det bare eg som ser for meg penta med verktøy og oljer over hele kroppen lettkledd? :o Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 Er det bare eg som ser for meg penta med verktøy og oljer over hele kroppen lettkledd? :o hahahaha! sannsynligvis=P det er kaldt ute gutt!! kanke gå lettkledd nå! Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 Er det bare eg som ser for meg penta med verktøy og oljer over hele kroppen lettkledd? :o Tja...helt til du nevnte det så var nok du den eneste, men etter du nevnte det er vi to Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg